    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kto robi aku do elektrycznych?
    Date: Tue, 12 Jan 2010 12:41:32 +0000 (UTC)

    Jakub Witkowski wrote:

    > Tylko pytanie na ile można sobie pozwolić na pakowanie do hybryd
    > ogniw z gorszej półki? To chyba są dość trudne warunki pracy.
    > Ja mam doświadczenia modelarskie - tam zdecydowanie się to nie opłaca.

    Tu jest inna skala, i cena jednostkowa ma ogromne znaczenie.
    Bo albo aku będzie tak jak do tesli kosztował 30 tysięcy usd, co
    spowoduje że nie będzie "dla ludu" (bo tyle to kosztuje cała niezła
    fura klasy średniej), albo będzie trochę gorszy ale będzie kosztował
    10k usd i da szansę na zbudowanie całego samochodu za 20k usd.

    --
    Pozdro
    Massai