-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kto ma rację?
Date: Tue, 11 May 2010 08:14:02 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <hsashv$3n1$1@inews.gazeta.pl>
References: <4be7c792$0$17104$65785112@news.neostrada.pl> <hs8ki9$34o$1@news.onet.pl>
<a...@i...googlegroups.com>
<hs8mf5$92r$1@news.onet.pl> <hs8q5i$2u6g$1@news2.ipartners.pl>
<0...@b...googlegroups.com>
<x...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1273558399 3809 82.177.16.74 (11 May 2010 06:13:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 May 2010 06:13:19 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <x...@n...onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278937
[ ukryj nagłówki ]Rafał Grzelak pisze:
(...)
> W druga strone jest jeszcze lepiej, bo przed skrzyzowaniem sa 2
> wyznaczone pasy, a za skrzyzowaniem wchodzi tylko 1,5 auta.
> I ktory pas zanika? :]
Widzisz - na takich tworkach/potworkach powinien być stosowany
typowe zamek, którego w przepisach oczywiście nie ma :)
W takich np. Niemczech nieraz wręcz celowo zwęża się dwa pasy
symetrycznie, by to ładnie działało. W Polsce jednak mało tego,
że nie istnieje 'instytucja' zamka, to jeszcze dopuszczono
wyprzedzanie z prawej strony.
> A mimo to jakos ludzie sobie radza, bo nie slyszalem zeby bylo tam
> jakos duzo obcierek...
Radzą sobie, bo muszą. Wbrew temu co wielu twierdzi, w DC jest dość
wysoka kultura jazdy.
> Albo po prostu oszolomy jezdza innymi trasami.
Nie ma takiej możliwości :) Lepiej takiego oszołoma puścić i mieć
święty spokój - takimi niech się policjanci zajmują. Szkoda nerwów
- przy takim natężeniu ruchu pewnie jeszcze kilku się trafi, nim
człowiek dotrze do celu :)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.10 08:29 Artur 'futrzak' Maśląg
- 11.05.10 08:41 szerszen
- 11.05.10 08:56 szerszen
- 11.05.10 08:56 Artur 'futrzak' Maśląg
- 11.05.10 09:30 szerszen
- 11.05.10 09:48 krzysiek82
- 11.05.10 12:53 G.K.
- 11.05.10 14:10 J.F.
- 11.05.10 14:27 Plumpi
- 11.05.10 14:57 PSYLO
- 11.05.10 15:02 Elias
- 11.05.10 15:18 r...@k...pl
- 11.05.10 16:47 Krzysiek Kielczewski
- 11.05.10 17:01 Krzysiek Kielczewski
- 11.05.10 17:01 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=