  • Data: 2010-05-10 23:15:04
    Temat: Re: kto ma rację?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hs9rsp$6q9$4@inews.gazeta.pl...

    > To zależy i jest to wałkowane dość długo. Ty jednak nawet nie
    > przeczytałeś tego, co napisał autor całego zamieszania.

    To właśnie od niczego nie zależy. Masz bowiem nie oznakowane pasy, z których
    jeden zanika i przy ruchu prawostronnym i zasadzie prawej ręki nie ma siły,
    żeby pierwszeństwo miały pojazdy z lewej. Jeśli twierdzisz inaczej - podaj
    jeden przykład, w którym tak mogłoby być - przy czym trzymaj się tego, że
    nie masz ŻADNEGO oznaczenia pasów ruchu.

    Jurand.