  • Data: 2010-05-10 13:31:36
    Temat: Re: kto ma rację?
    Od: "Feniks" <F...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Witkowski wrote:
    > Gdzie to jest w ustawie, i jak to zmierzyć? Mowa oczywiście o
    > sytuacji gdy żadne pasy nie są wyznaczone - ot, za skrzyżowaniem
    > ulica jest nieco węższa.

    Bez znaczenia czy ulica jest dużo czy nieco węższa, ważne czy pas ruchu jest
    kontynuowany. Jeśli mamy dwa pasy ruchu to jadąc prawym powinniśmy mieć
    świadomość istnienia pasa lewego, jeśli odległość pomiędzy prawą krawędzią
    jezdni a skrajem naszego pasa ruchu maleje to maleje również nasz pas ruchu
    którym jedziemy. W tym wątku wkleiłem link do rysunku z identyczną sytuacją
    kończącego się pasa ale nie na skrzyżowaniu, też jesteś przekonany o
    pierwszeństwie tego po prawej i braku pierwszeństwa tego po lewej co jedzie
    idealnie na wprost ?