  • Data: 2010-05-10 13:07:17
    Temat: Re: kto ma rację?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witajcie
    > jest sobie następująca sytuacja, jest droga po jednym pasie w danym
    > kierunku. Zatrzymuje się na światłach blisko prawej krawędzi jezdni.
    > Obok staje inne auto, ruszam jestem już w 3/4 skrzyżowania i nagle
    > słyszę klakson. Za skrzyżowaniem facet wyskakuje z auta strzela
    > paragrafami, że tak nie można że mu drogę zajechałem itp itd. Ja
    > oczywiście się uśmiechnąłem i przekazałem serdeczne pozdrowienia
    > bo przecież mogłem jechać na wprost i nikomu drogi nie zajechałem, a to
    > że droga się zwężała za skrzyżowaniem to już inna kwestia. Cały czas
> [...]
    Wysłałem do TVN Turbo taki list. Na forum samochodowym toczy się kolejna
    dyskusja o tym kto ma pierwszeństwo na skrzyżowaniu. Ponieważ zdania są
    podzielone, może byście byli uprzejmi dowiedzieć się jak Policja interpretuje
    sytuację opisaną w linku
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.mis
    c.samochody&tid=11134132. I
    podali jedyną właściwą odpowiedź. Pozdrawiam i liczę na odzew z waszej strony.
    Czekamy i zobaczymy co z tego będzie.