-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kto ma rację?
Date: Mon, 10 May 2010 11:31:13 +0200
Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
Lines: 30
Message-ID: <hs8jou$11p8$1@alfa.ceti.pl>
References: <4be7c792$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: pilotow21.ceti.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: alfa.ceti.pl 1273483870 34600 62.121.144.222 (10 May 2010 09:31:10 GMT)
X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 May 2010 09:31:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <4be7c792$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278602
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-05-10 10:44, krzysiek82 pisze:
> witajcie
> jest sobie następująca sytuacja, jest droga po jednym pasie w danym
> kierunku. Zatrzymuje się na światłach blisko prawej krawędzi jezdni.
> Obok staje inne auto, ruszam jestem już w 3/4 skrzyżowania i nagle
> słyszę klakson. Za skrzyżowaniem facet wyskakuje z auta strzela
> paragrafami, że tak nie można że mu drogę zajechałem itp itd. Ja
> oczywiście się uśmiechnąłem i przekazałem serdeczne pozdrowienia
> bo przecież mogłem jechać na wprost i nikomu drogi nie zajechałem, a to
> że droga się zwężała za skrzyżowaniem to już inna kwestia. Cały czas
> trzymałem się prawej krawędzi jezdni.
>
IMHO, bo byla juz o tym dyskusja, skoro ustawil sie obok Ciebie, czyli
po lewej (i stworzyl wirtualny pas) - stajac przy lewej krawedzi pasa -
to wygladalo tak, jakby chcial skrecac w lewo ew. wjechac na lewy pas po
drugiej stronie skrzyzowania. Nie wiem czy tam sie da w ogole skrecic w
lewo wiec to tylko taka teoria natomiast z Twojego opisu wynika, ze
dwoch pasow po drugiej stronie skrzyzowania nie bylo.
Zapis w ustawie jest jasny:
"4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może
zajmować więcej niż jednego pasa."
Moim zdaniem nie mial racji awanturujac sie.
--
jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.10 11:34 Jarek Pudelko
- 10.05.10 11:38 Jarek Pudelko
- 10.05.10 11:43 krzysiek82
- 10.05.10 11:44 Feniks
- 10.05.10 11:45 krzysiek82
- 10.05.10 11:48 krzysiek82
- 10.05.10 11:49 Jarek Pudelko
- 10.05.10 11:57 Feniks
- 10.05.10 11:57 krzysiek82
- 10.05.10 11:58 Jarek Pudelko
- 10.05.10 12:02 krzysiek82
- 10.05.10 12:02 Feniks
- 10.05.10 12:04 Axel
- 10.05.10 12:04 krzysiek82
- 10.05.10 12:06 VoyteG
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=