  • Data: 2016-08-01 12:03:54
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie ?
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-08-01 07:41, Jarko wrote:
    > Użytkownik "mk4" <m...@d...null> napisał w wiadomości

    > Sprecyzuj. On wali w ciebie, bo ty wjechałeś na jego pas,
    > czy on wali w ciebie, bo on wjechał na twój pas ?

    | |
    | |
    | |
    | |
    / \
    / x \
    --------- _ -------------
    / \ J
    ? | |
    --------- \_/ --------------
    \ /
    \ /
    | O |
    | |
    | |
    | |
    | |

    Niniejszym precyzuje (ogladac na foncie o stalej szerokosci).
    O - on
    J - ja
    x - przyblizone miejsce "walenia"

    nawet tak mi wyszedl rysunek, ze dla niego przez rondo droga jest jakby
    bardziej na wprost - czyli on widzi, ze tam gdzie jest ? nic nie ma wiec
    nawet nie zwalnia i na pelnej predkosci wjezdza na rondo - a ja
    powiedzmy wtaczam sie dosc wolno. Wjezdzamy na rondo rownoczesnie tyle
    ze on 2 czy 3 razy szybciej - stad przy braku reakcji ktorejkolwiek ze
    stron dochodzi do kolizji mniej wiecej w miejscu oznaczonym x - zwykle
    lewa tylna czesc pojazdu J. Rondo ma jeden pas, na wjazdach stoi A7.

    Co do pytania to nie wjechalem na jego pas - albo inaczej - tak samo on
    wjechal na moj jak i ja na jego - bo wjezdzalismy jednoczesnie.

    Chyba opis sytuacji jest juz w miare zrozumialy.

    --
    mk4