  • 21. Data: 2015-02-23 12:54:41
    Temat: Re: książka do Javascriptu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tak i europa...

  • 22. Data: 2015-02-23 20:56:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mówi się, że przyszłość polski to IT... prawda to? (nie wiem bo dziś nie
    oglądałem tvnu i nie wiem co mam myśleć)

  • 23. Data: 2015-02-24 01:39:45
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-02-23 o 20:56, identyfikator: 20040501 pisze:

    > nie wiem co mam myśleć

    Prezes ci nie powiedział?
    Pewnie też się w końcu na ciebie wkurzył za twoje syfienie na grupach. I
    kto teraz ci będzie mówił co masz myśleć?
    Jak będziesz grzeczny i ładnie poprosisz siostrę oddziałową, to może ona
    ci powie co masz myśleć.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 24. Data: 2015-02-25 15:39:44
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 lutego 2015 19:39:17 UTC+1 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > no to może jakieś wartościowe strony na temat DOMu i Javascriptu?
    > i jeszcze zdarzeń i na nie reakcji? te strony w3c to są moim zdaniem
    > warte... europy, a ja spoza...

    pytania sa w porzadku, (nie przejmuj sie tez tutejszymi prymitywami,) aczkolwiek nie
    znam sie osobiscie odpowiedzi na nie

    osobiscie przeszedlbym do pytan ogolniejszych czy warto sie uczyc jakiejs drugiej
    technologi, gdy jestem w pesymistycznym nastroju jak ostatnio wydaje mi sie ze nie

  • 25. Data: 2015-02-25 18:00:30
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 25 lutego 2015 15:39:46 UTC+1 użytkownik firr napisał:

> [...]
    technologi, gdy jestem w pesymistycznym nastroju jak ostatnio wydaje mi sie ze nie

    <- moze ta uwaga brzmi banalnie pozatym ta kwestia pojawia sie od lat ale okazuje sie
    ze ciagle nie znam na nia jiekiejkolwiek przyzwoitej odpowiedzi

    a temat jest ciekawy nawet ogolnie: jak zrobic cos madrzejszego zamiast czegos
    glupszego (taki 'fallback' od glupoty o ile fallback to dobre slowo) (a mi by sie
    osobiscie przydal bo mz dzialajac w swiecie czlowiek nasiaka glupotą, zeby zmadrzec
    nalezaloby sie odciąć, narazie sa to i tak puste slowa )

  • 26. Data: 2015-03-02 15:58:31
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    z siostrą to łączą nas dobre stosunki...

  • 27. Data: 2015-03-02 15:59:57
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    to wasze powskie oręże KF nie daje rady?

  • 28. Data: 2015-03-04 04:28:20
    Od: h...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 19:38:26 UTC+1 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > nie pytam tam, bo tam to wiadomo kto siedzi...
    >
    > istnieje jakaś wartościowa książka o Javascript?

    JavaScript: The Good Parts
    Douglas Crockford

    UWAGA !!!
    Nie jest to książka dla początkujących, ale IMHO jest bardzo dobra.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2015-03-04 13:25:06
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    https://www.acmi.net.au/media/12347/javascript_the_g
    ood_parts.pdf
    o tej mówisz?

    mi to raczej wygląda na książkę dla początkujących - po spisie treści,

    a mi chodziło o takie rzeczy "przeglądarkowe"...

  • 30. Data: 2015-03-05 13:08:53
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 4 marca 2015 13:25:07 UTC+1 użytkownik Ministerstwo Propagandy napisał:
> [...]
    >
    > mi to raczej wygląda na książkę dla początkujących - po spisie treści,
    >
    > a mi chodziło o takie rzeczy "przeglądarkowe"...

    najwazniejsza jest energia, kojarze kiedys z tego co kolega pisal jakies posty o
    winapi widze ze kolega ma energie
    - tak ze czemu nie przeczytac tej ksiazki? mi wyglada na spox

    (sam bym poczytal gdyby nie ogolne zniechecenie (pewnie przejsciowe jak mniemam))
    [kłopoty zdrowotne & romantyczne]