    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Date: Wed, 21 Nov 2012 21:16:18 +0100

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:k8jam9$iun$1@mx1.internetia.pl...
    > I raczej mają rację.
    nie, nie mają. Znaki wyraźnie informują jak przebiega droga z
    pierwszeństwem.
    To, że komuś się wydaje, że z chwilą przejechania znaków na ziemii jest na
    drodze z pierwszeństwem nie zmienia faktu że tak nie jest.
    > Czyli wymuszasz i używasz nieprawidłowo sygnału dźwiękowego.
    nie wymuszam, jestem na pierwszeństwie
    > Prawa do zajeżdżania nie masz nawet jak masz pierwszeństwo.
    ale ja tylko prawidłowo skręcam powodując zatrzymanie się barana
    > To może inaczej - od kiedy wg ciebie "poruszasz się po drodze z
    > pierwszeństwem"?
    nie ma "według mnie". Po to jest PORD i znaki.