  • 1. Data: 2023-04-02 21:53:51
    Temat: [media] Zakaz samochodów zabytkowych we Wrocławiu
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    "... w 2025 r. miałby obowiązywać zakaz wjazdy do strefy czystego
    powietrza dla 20-letnich i starszych pojazdów z silnikiem diesla oraz
    dla 25-letnich i starszych pojazdów z silnikiem benzynowym"

    http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/ao4

    Artykuł jest z 2 kwietnia, ale treść jakby z 1-go :-)

  • 2. Data: 2023-04-03 08:37:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 2 Apr 2023 21:53:51 +0200, io wrote:
> [...]
    >
    > http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/ao4
    >
    > Artykuł jest z 2 kwietnia, ale treść jakby z 1-go :-)

    Dlaczego?
    Temat jest w miare nowy, i Wroclaw o tym mysli.

    Aktualnie są "konsultacje społeczne"
    https://www.wroclaw.pl/rozmawia/jakiej-strefy-czyste
    go-transportu-potrzebujemy

    J.

  • 3. Data: 2023-04-03 12:18:13
    Temat: Re: kretynek znowu reklamuje ten portal
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 02.04.2023 o 21:53, io pisze:

> [...]
    >
    > http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/ao4
    >
    > Artykuł jest z 2 kwietnia, ale treść jakby z 1-go :-)

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-04-03 20:42:15
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.04.2023 o 08:37, J.F pisze:

    > Dlaczego?
    > Temat jest w miare nowy, i Wroclaw o tym mysli.
    >
    > Aktualnie są "konsultacje społeczne"
    > https://www.wroclaw.pl/rozmawia/jakiej-strefy-czyste
    go-transportu-potrzebujemy

    A jakie to ma znaczenie i dlaczego komuś zabraniać jazdy samochodem,
    który do jeżdżenia kupił.

  • 5. Data: 2023-04-03 22:23:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 20:42:15 +0200, io wrote:

    go-transportu-potrzebujemy

    > A jakie to ma znaczenie i dlaczego komuś zabraniać jazdy samochodem,
    > który do jeżdżenia kupił.

    To jest kiepski argument - kupie sobie porsche do szybkiej jazdy i
    czemu mi zabraniac szybkiej jazdy?

    Raczej trzeba powiedziec - czemy zakazywac, jesli wczesniej byl
    dozwolony?

    Dlaczego?
    https://youtu.be/2gVUJQ3BIHk?t=210

    W skrocie - Morawiecki sie zobowiazał w KPO do wydania pieniedzy na
    czysty transport. Strefy w 4 miastach sa obowiązkowe :-)

    Z drugiej strony - mieszkancy chca czystego powietrza.
    I inni chca swoich samochodow.
    I teraz wyborcy zdecyduja, czy strefy będą duże, czy małe,
    czy beda zakazane tylko auta najstarsze, czy takze w miare nowe.

    Trzeba powiedziec, ze takich 20-letnich samochodow, to malo po
    miastach jezdzi, wiec to w zasadzie nie bylby zakaz.

    Teraz jeszcze jedna sprawa - po wroclawiu jedzi samochod czy kilka z
    kamerami, i prawdopodobnie sprawdza oplacanie parkingow.
    No to moze sprawdzac troche wiecej, norme Euro np ...

    albo sie kamery postawi na wjazdach do strefy ...

    J.

  • 6. Data: 2023-04-04 08:27:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.04.2023 o 20:42, io pisze:

    go-transportu-potrzebujemy

    > A jakie to ma znaczenie i dlaczego komuś zabraniać jazdy samochodem,
    > który do jeżdżenia kupił.

    Zakażmy może lamp naftowych to się polepszy powietrze.

  • 7. Data: 2023-04-04 08:43:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Apr 2023 08:27:17 +0200, io wrote:

    > Zakażmy może lamp naftowych to się polepszy powietrze.

    A ktos jeszcze używa?

    Zakazujemy pieców na węgiel, tak powolutku, zakazujemy byle jakiego
    węgla, zakazujemy palenia "śmieciami" ...

    A tu widzisz i innego linku - wazne jest NOx, bo za dym ... za duzo by
    trzeba zakazywać.

    No i tak jak mówię - malo 20-letnich pojazdów jezdzi.
    Reszta juz swoje Euro ileś ma.
    Pytanie ile radni ustalą ... we Wrocławiu akurat jakies dziwne lobby
    siedzi, ale druga strefa bedzie w Katowicach, a w Krakowie chyba juz
    jest :-)

    J.

  • 8. Data: 2023-04-06 17:29:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.04.2023 o 22:23, J.F pisze:

    > To jest kiepski argument - kupie sobie porsche do szybkiej jazdy i
    > czemu mi zabraniac szybkiej jazdy?

    No właśnie, czemu.

    > Raczej trzeba powiedziec - czemy zakazywac, jesli wczesniej byl
    > dozwolony?

    No to przecież o tym mowa, że jak kupował to nie jako eksponat do salonu
    tylko do jeżdżenia.

    > Dlaczego?
    > https://youtu.be/2gVUJQ3BIHk?t=210
    >
    > W skrocie - Morawiecki sie zobowiazał w KPO do wydania pieniedzy na
    > czysty transport. Strefy w 4 miastach sa obowiązkowe :-)

    To niech od razu buduje 4 zamknięte miasta.

    > Z drugiej strony - mieszkancy chca czystego powietrza.
    > I inni chca swoich samochodow.
    > I teraz wyborcy zdecyduja, czy strefy będą duże, czy małe,
    > czy beda zakazane tylko auta najstarsze, czy takze w miare nowe.

    To nie wyborcy zdecydują tylko media.

    > Trzeba powiedziec, ze takich 20-letnich samochodow, to malo po
    > miastach jezdzi, wiec to w zasadzie nie bylby zakaz.

    No i o to mi właśnie chodzi. Jakaś parodia.

> [...]
    > No to moze sprawdzac troche wiecej, norme Euro np ...
    >
    > albo sie kamery postawi na wjazdach do strefy ...

    Albo nowe domy z klocków zabawkowych. To są właśnie takie działania.

  • 9. Data: 2023-04-06 17:35:06
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.04.2023 o 08:43, J.F pisze:

    > A ktos jeszcze używa?

    Dlatego zakażmy.

    > Zakazujemy pieców na węgiel, tak powolutku,

    Ty nie zakazujesz. Ty wspierasz trujących.

    > zakazujemy byle jakiego
    > węgla, zakazujemy palenia "śmieciami" ...

    Palenie śmieciami to mz taki właśnie zakaz dla 25-letnich benzynówek.

> [...]
    > Pytanie ile radni ustalą ... we Wrocławiu akurat jakies dziwne lobby
    > siedzi, ale druga strefa bedzie w Katowicach, a w Krakowie chyba juz

    MZ robią tym tylko ludziom pod górkę. Realnego wpływu na emisję to nie ma.