  • 1. Data: 2015-12-30 10:34:20
    Temat: kratka do zabepieczania bagazu
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jako ze mam zbyt maly bagaznik potrzebuje czasem zaladowac bagaznik po
    dach. Ceed 5D.
    Czy ktos uzywal czegos takiego?
    http://allegro.pl/mont-blanc-kratka-krata-do-samocho
    du-przegroda-i5086699940.html

    Czy jest to wystarczajace zabezpieczenie?
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2015-12-30 14:23:26
    Temat: Re: kratka do zabepieczania bagazu
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://allegro.pl/mont-blanc-kratka-krata-do-samocho
    du-przegroda-i5086699940.html
    > Czy jest to wystarczajace zabezpieczenie?

    do zabezpieczenia przed rozsypaniem wystarczy, wydaje mi sie ze w razie W
    mocowanie tylko do zaglowkow moze nie wystarczyc i fanty beda latac po
    samochodzie
    zalezy tez od masy tego co tam napakowane

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2016-01-04 21:35:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-30 o 10:34, adam pisze:
> [...]
    > http://allegro.pl/mont-blanc-kratka-krata-do-samocho
    du-przegroda-i5086699940.html

    > Czy jest to wystarczajace zabezpieczenie?

    Niegłupi patent. Jedynie cena, jak za taką prostą konstrukcję IMO nieco
    wygórowana. O ile nie będziesz ładował na górę ciężkich przedmiotów to
    powinno się sprawdzić.
    Znalazłem jeszcze takie coś:
    http://allegro.pl/kia-ceed-2006-2012-nowa-przegroda-
    siatka-kratka-i5900236702.html
    Jacek

  • 4. Data: 2016-01-05 00:38:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 10:34:20 +0100, adam napisał(a):

> [...]
    > http://allegro.pl/mont-blanc-kratka-krata-do-samocho
    du-przegroda-i5086699940.html

    > Czy jest to wystarczajace zabezpieczenie?

    Na oko wygląda, że to może jedynie _sugerować_ psu żeby nie próbował pchać
    się do przodu.
    Nie wygląda jakby miało zatrzymać cokolwiek.