  • Data: 2010-02-03 13:43:17
    Temat: Re: kradzieżpršdu
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anonim" <a...@n...mam.emaila> napisał w wiadomości
    news:hkbttm$moi$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jest jeszcze jeden aspekt u mnie w społdzielni wymienili mierniki ciepła z
    > kaloryferów na radiowe. Ale firma która odczytuje (wczesniej jak i teraz)
    ma
    > tyle samo płacone wtedy co chodziła po mieszkaniach jak i teraz jak z
    przed
    > bloku odczytuje z 2 klatek na raz. W sumie niewazne kto i co wymienia. W
    > ostatecznym rachunku i tak za wszystko płacą mieszkańcy osiedla.

    Gdzieś tam (może w Krakowie) energetycy oświetleniowi zaproponowali miastu,
    ze
    zainstalują oświetlenie ulicy nowym typem żarówek o sporej oszczędności.
    ale różnicę w opłatach przez dwa lata zainkasują na własne konto.

    Może to coś z tego.
    Jeżeli sami, na własny koszt zainstalowali liczniki
    radiowe, to całkowicie zrozumiałe.
    W innym, oburzenie lokatorów jest uzasadnione.

    Artur(m)