  • Data: 2023-10-06 16:44:12
    Temat: Re: kradzieże na game boya
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Sep 2023 14:13:43 +0200, Myjk napisał(a):

    > Tue, 26 Sep 2023 18:58:31 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > AC. PZU. Nie tyle TU zwlekało, co policja/prokuratura, która ponad 2
    > miesiące "badała" sprawę. Swoją drogą to szwagier się zna z dzielnicowym i
    > ponoć było podejrzenie zlecenia kradzieży pojazdu. Nie pierwsze podejrzenie
    > zresztą, bo w wyniku mojego zdarzenia oczywiście rozmawiałem z
    > ludzmi/znajomymi, i się okazało że większość ludzi którym ukradną samochód
    > jest to zarzucane. Przy okazji tych dyskusji dowiedziałem się, że jednemu
    > gościowi też ukradli takiego Outlandera jak mój, czyli PHEV (tylko 2020
> [...]

    Qrde, ja w swoim PHEV też mam pastylkę.

    Mam włączony fabryczny alarm, bez pilota w "dołku" i bez pastylki nie da
    się uruchomić.
    Myślałem układ z pastylką usunąć - bo co bym zrobił, gdyby np, gdzieś za
    granicą się zepsuł?
    Drugi powód to dość długie smyrganie w odpowiednim miejscu, zanim pastylka
    zagada z immo - to mnie wkurza, a w razie niebezpieczeństwa nie ma
    możliwości wsiąść szybko do samochodu i odjechać.

    Ale w takim razie chyba zostawię pastylkę, ewentualnie cały jej układ
    zamienię na mechaniczny ukryty wyłącznik. Albo kontaktron i magnes.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam