  • Data: 2010-01-11 10:07:31
    Temat: Re: koszyk w przegubie ?
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    peter pisze:

    > moj ojciec zrobil ze 150-200tys na stukajacym przegubie. w 1992 kupil
    > escorta z 1986 i juz troche stukal jeden przegub. jezdzil nim az do 2001
    > i rano jak jechal do roboty to budzil caly blok tak juz stukaly przy
    > skrecie. ale to byly inne czasy i inne auta. Auto poszlo na zlom ale
    > przeguby dzialaly do samego konca.

    To ja się podepnę ze swoim pytaniem, bo może i u mnie jest podobny
    problem. Mianowicie w moim fordzie, jak wrzucam bieg i ruszam słychać
    stuknięcie dochodzące z tyłu auta. Wcześniej tego nie było, ale jakiś
    czas temu wymieniane miałem sprzęgło i być może to od tamtego czasu
    pojawił się ten stuk. Najpierw cichy, ostatnio głośniejszy.
    Ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz