eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakoszt naprawy t23Re: koszt naprawy t23
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tadek" <usun_to_ted66@_to_tez_op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: koszt naprawy t23
    Date: Mon, 26 Jan 2009 01:58:01 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <glj1gh$rhm$1@news.onet.pl>
    References: <gl6uap$j0r$1@node1.news.atman.pl> <gl7bjq$7al$1@mx1.internetia.pl>
    <gl7cf0$2fe$1@node1.news.atman.pl>
    <gl7mir$hnq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gl84mq$d78$1@news.onet.pl>
    <gl85sr$ijd$1@mx1.internetia.pl> <gl97g4$hti$1@inews.gazeta.pl>
    <gl9a9m$u3v$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-11200.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1232931153 28214 84.40.238.192 (26 Jan 2009 00:52:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jan 2009 00:52:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:554980
    [ ukryj nagłówki ]

    > 1. Proszę Pana możemy sprawdzić co dolega Pana telefonowi i przedstawimy
    > cenę naprawy. Zajmie to ok. 1h
    > Za tą usługę zapłaci Pan 70 zł.
    > 2. Czy zgadza się Pan na to?

    i tu bym się zgodził.

    Po diagnozie - jeśli dowiedziałbym się, że wymaga ślęczenia i żmudnego
    czyszczenia płytki - zostawiłbym sprawę serwisowi i zapłacił te 200 zł,
    a jeśli dowiedziałbym się, że zwykły reset wystarczy - na tym etapie
    podziękowałbym.

    (zapewne zaptyacie - to dlaczego podziękowałem, choć usłyszałem, że
    wymaga to długiej i żmudnej pracy związanej z czyszczeniem płytki :-)
    Odpowiedź brzmi: bo to był telefon mamy, która nie zgodziła się
    zapłacić tej kwoty :-)

    I nie mam pretensji, o to że mnie skasował za diagnozę, ale o to, że
    diagnoza była fałszywa.

    Dodam, że facet miał szczęście, bo telefon odbierała żona :-)
    Ja bym zażądał rachunku i pisemnej diagnozy (pewnie by nie chciał dać).
    I może wysłał gdzieś do SANYO Europe z porpozycją, by cofnęli
    autoryzację temu serwisowi :-)


    Pozdrawiam
    Tadek
    P.S.
    Sprawa miała mniejsce ok. 10 lat temu.
    Teraz może jest trochę bardziej "cywilizowane" podejście
    serwisów :-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: