  • 161. Data: 2009-05-08 06:11:21
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Grzybol pisze:

    > Czyli wszyscy już wiemy. Skończyłeś zawodówkę:-) Masz junaka. Robisz zdjęcia
    > ptaszkom. Pracujesz w wodociągach czy innej kanalizacji?

    A nawet jesli to co z tego ?

    Mnie osobiscie naprawde wali co kto skonczyl, ile ma tytulow, zna
    jezykow itp. Tu sie spotykaja ludzie zeby pogadac o motocyklach.
    Obnoszenie sie ze swoimi tytulami i/lub stanem posiadania to takie
    lekkie buractwo jest, wiesz ?
    To moze w ogole od dzisiaj w sigu, oprocz motocykla, trzeba bedzie
    umieszczac swoj tytul naukowy i linka do skanu z PIT-em ?

    --
    Kuczu - magister
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 162. Data: 2009-05-08 06:35:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    lesor pisze:

    > Mnie to nawet nie irytuje to, ze te pseudofachwowcy sobie licza 200, 250 czy
    > 300zl za element ale to, ze za te kase robia w drugim gatunku, cos jak Kuczu
    > odkurzaczem za 5 dych ;-) proponowal.
    > "Wszystko pedzie pieknie, panie, lakierek dobierzemy, identyczny,
    > wyszlifowane na blysk i polerka jak z fabryki".
    > A przy odbiorze sie okazuje, ze "lakieru to sie panie dobrac nie da jak
    > fabrycznie" i "odcien sie na sloncu zmieni" a "te zakamarki to jak se pan
    > wyobraza dopolerowac"? "piencet zeta sie nalezy, tak jak sie umawialismy, bo
    > ja swoje zrobilem i to musi kosztowac."

    Ktos juz kiedys pisal ze sa trzy warunki: szybko tanio i dobrze przy
    czym nie da sie aby wszystkie trzy wystapily naraz. Tylko dwa z nich
    mozna zachowac jednoczesnie.

    Tak wiec jesli ma byc szybko i dobrze to nie moze byc tanio
    a jesli jest tanio to albo szybko i do dupy albo dobrze i masakrycznie
    dlugo. Przekonalem sie o tym nie raz, wlasnie w temacie lakierowania.
    Niestety ostatnimi czasy coraz czesciej jest tak ze tylko jeden z
    warunkow zostaje zachowany a to juz nie jest dobre.

    --
    Kuczu

  • 163. Data: 2009-05-08 06:39:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:
    > PS. po co komu inzynier ? Malpa, komputer, program, dostep do
    > biblioteki i po tygodniu mamy pracownika miesiaca. W dodatku z wielka
    > kultura osobista bo nie bluzga.

    który to?

    --
    gildor
    9'99

  • 164. Data: 2009-05-08 06:40:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > *** Dobrze? To czemu Niemcy przyjezdzaja naprawiac auta w garazowych
    > polskich warsztatach?

    Bo tanio i dobrze. Wiesz ile kosztuje roboczogodzina u Niemca ?

    > Czemu strzyga sie w przygranicznych budkach fryzjerskich?

    Bo bardzo dobrze i niedrogo. No i do tego czesto bardziej fachowo niz w
    NRD. I czasy budek sie skonczyly, teraz stawia sie u nas mega wypasione
    salony fryzjerskie. Nie przeszkadza to zreszta aby ceny byly i tak 3-4
    krotnie nizsze niz we w Stolycy.

    > Czemu kupuja u sprzedawcow na flomarktach? Czemu do
    > czternastej w szczecinskich marketach rozmawia sie niemal wylacznie po
    > niemiecku?

    Bo Niemce kochaja markety i taniosc. Oni planuje sobotnie wycieczki po
    marketach z marketowymi gazetkami w reku. Tu kupi maslo, tam mleko, bo
    tansze. Kosztow dojazdu nie licza bo to glaby :)

    > Czemu wreszczie, dlaczego lakieruja auta w Polsce?

    Bo mozna zrobic tanio i bardzo dobrze a przy okazji wyrwac jeszcze pare
    groszy z ubezpieczalni do wlasnej kieszeni.
    To niestety psuje nasz lokalny rynek bo, jak powiedzial mi kiedys jeden
    z lakiernikow:

    "chlopie, ja wole zrobic w jeden dzien blotnik dla Niemca za 150 euro
    niz pieprzyc sie tydzien z Twoim motocyklem".

  • 165. Data: 2009-05-08 06:51:08
    Temat: Re: troche OT le wcale nie NTG Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: n...@s...com

    On Thu, 07 May 2009 21:21:05 +0200, Piotr May <p...@r...pl>
    wrote:

    >mootocyklowych .. nawet Nergal w przplywie milosci do swiata przelecial
    >Dode, a Wy nie potraficie normalnie, jak biali ludzie rozmawiac?

    Kto to jest Nergal ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 166. Data: 2009-05-08 06:56:03
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Malpy rzucajom bananami.
    Przyznam sie szczerze, ze choc mamy tu zoo to nie widzialem malpy, ktora
    rzucilaby bananem :(
    No chyba, ze chodzi o malpe barowa , ale nie bylem nigdy w barze z bananami
    :(
    Cholercia, wychodzi na to, ze malo widzialem :(

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 167. Data: 2009-05-08 07:02:58
    Temat: Re: [OT] Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-07 23:26:39 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > a to informatyke tylko na polibudzie wykładają?

    A gdzie jeszcze dają "inżyniera" poza polibudą i uczelniami
    technicznymi (z fizyką najczęściej)?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 168. Data: 2009-05-08 07:03:03
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Pink" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    [Ciach]
    Duzo racji, ale...
    "W miasteczkiu uchodzi/ił za drogiego a klienteli nie brakło a wszystko
    przez
    to, że zajebiscie się przykładał do roboty !"
    "Dobre naciąganie, klepanie, spawanie, szpachlowanie, głaskanie w jego
    wykonaniu to litry potu a czasami i krwi. Ja pracuje tylko pod jego
    dyrektywę i wykonuje zmudnie co każe. Rany jak ja nie lubie szlifowac i tak
    ciagle i ciagle, coraz to drobniejszym papierem i znowu nakłada szpachle i
    od nowai karwa ile to czasu... :)."

    Czyli drogo i dobrze :) No i jeszcze kto za tyle pracy wlozonej bedzie
    chcial przyslowiowa zlotowke?
    Inaczej sie nie da.

    pozdr

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 169. Data: 2009-05-08 07:09:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > Weź przeczytaj to co napłodziłeś w tym wątku i nie rób sobie więcej
    > wstydu.

    Jestem zadowolony ze swojej twórczości.

    Twoje zmiękczanie czyichś imion świadczy o twoim poziomie
    > inteligencji

    Jak mama do Ciebie mówi Artus to jest pierdolnieta czy mądra? Bo nie
    rozumiem.

    > i o tym że argumenty się skończyły.

    Jakie argumenty? Tu wogóle potrzeba więcej argumentów? Ja napisałem, że da
    się pomalować motocykl za 500 zł. I wszyscy chcą mi za to zajebać:-)

    > W momencie w którym
    > zszedłeś na prywate udowodniłeś, że nie masz za dużo do powiedzenia w
    > tym temacie.

    Ja zszedłem na prywatę? Czy Bartuś?

    > PS. Co z tym zakładem? Chętnie bym pooglądał pana inżyniera w akcji.

    Przyjedź do mnie to pooglądasz. Biklet wstępu jak dla Ciebie 5 zł. Niedrogo.
    Z zakłądu wycofał sie Twój przyjaciel-guru Maverik. Nie chce robić
    jednakowym sprzętem i podsyła mi laskę najpierw przed robotą, żebym się
    zmęczył i przegrał.

    > No dawaj - pokaż że nie jesteś trollem.

    Może nie tak. TY pokaż, że nie jesteś pedałem:-)

    --
    Grzybol

  • 170. Data: 2009-05-08 07:12:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Kto to jest Nergal ?

    wokal Behemotha? satanista taki. fajnie graja

    --
    gildor
    9'99