  • 151. Data: 2009-05-07 21:02:35
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Grzybol napisał(a):
    > P.S. Szczekają tu niektórzy, bo zaczepiłem zawód jednego z Waszych.
    > Maverica - precla.
    > Koledzy bardzo się wzburzyli i wszyscy chcą dojebać mi bo
    > jak ja smiałem:-) Kiedys o tym już pisałem - grupa kolesi:-)

    Cholera. Pamietam nie tak odlegle czasy, gdy Maverik zarzekal sie, ze
    nie jest preclem i generalnie do grupy mial stosunek podobny do twego
    obecnego...
    Podejrzewam, ze nadal nie czuje sie preclem. Podobnie zreszta jak ty.

    > Potwierdzeniem jest ten wątek.

    Ten watek, to jest potwierdzeniem, ze nie masz skrupulow przed
    naduzywaniem wulgaryzmow.
    I po co ci to?

  • 152. Data: 2009-05-07 21:15:25
    Temat: [OT] Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >...Bartusiu kochany inżynier to nie znaczy inżynier-mechanik od sprężyn:-)
    >Jest wiele innych sepcjalności o których istnieniu zapewne nie masz
    >pojęcia...>

    na ktorych specjalnosciach ktore koncza sie dyplomem inzyniera nie ma
    fizyki?

    doomin13
    smc660

  • 153. Data: 2009-05-07 21:17:18
    Temat: Re: [OT] Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doomin13 pisze:
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > na ktorych specjalnosciach ktore koncza sie dyplomem inzyniera nie ma
    > fizyki?

    jako takiej ogólnej? na informatyce nie miałem.

    --
    - gildor
    9'99

  • 154. Data: 2009-05-07 21:23:44
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    na Politechnice? spytam brachola bo mi sie az wierzyc nie chce :)
    --
    pozdro,
    doomin13

  • 155. Data: 2009-05-07 21:26:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doomin13 pisze:
    > na Politechnice? spytam brachola bo mi sie az wierzyc nie chce :)

    a to informatyke tylko na polibudzie wykładają?

    --
    - gildor
    9'99

  • 156. Data: 2009-05-07 21:30:55
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    spytalem
    nie napisalem ze "tylko" wiem ze i na uniwerku jest i pewnie jeszcze gdzies
    :)

    --
    pozdro,
    doomin13

  • 157. Data: 2009-05-07 22:01:59
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Asmodeusz pisze:

    > Hmm. Mi się zdarza przepłacać bo u tańszej konkurencji "pan w okienku"
    > był niesympatyczny.

    regularnie olewam firmy do ktorych zwracam sie mailowo z problemem, maja
    dobre ceny ale nie sa w stanie ogarnac najprostszej obsługi klienta.
    Ryzyko straty czasu, przyslania nieprawidłowych czesci itp jest zbyt
    duze w stosunku do zysku finansowego.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 158. Data: 2009-05-07 22:15:13
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

> [...]

    Zaraz, co jest, jaaakim ptaszkom?;)
    Tym, no..... muszelkom tez nie robie:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 159. Data: 2009-05-08 00:03:33
    Od: n...@s...com

    On Thu, 7 May 2009 15:47:09 +0200, "maverik" <b...@o...pl>
    wrote:

    >nie no, ja tylko mowie ze jakby mnie kto od malp nawyzywal w barze to bym w
    >niego rzucil takim piwem ;-)

    Malpy rzucajom bananami.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 160. Data: 2009-05-08 00:21:17
    Od: n...@s...com

    On Thu, 07 May 2009 14:24:59 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >dziwni ci słubiczanie

    a nie frankfurterki ? niemiecki zna to moze z tamtej strony mieszka ?
    ;)

    pozdr
    newrom
    PS. po co komu inzynier ? Malpa, komputer, program, dostep do
    biblioteki i po tygodniu mamy pracownika miesiaca. W dodatku z wielka
    kultura osobista bo nie bluzga.