  • Data: 2009-05-07 19:35:45
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pink" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4a032b82$0$2370$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Witam
    Człowiek teraz ma juz swoje lata i nie daje rady tak
> [...]
    > generalnie zwykły garaż z kanałem z jakims tam wyposazeniem (np: rama do
    > naciagania) i robi swoje a robi to naprawde dobrze. Z jego narzedzi to sie
    > nawet mu smieje bo sobie porobił własne i oczywiscie nie wygladają
    > profesjonalnie, ale robią co trzeba :). Miał lata temu jednego czy dwóch
    > pracowników ale pogonił ich bo mu jakość zaniżali.
    > W miasteczkiu uchodzi/ił za drogiego a klienteli nie brakło a wszystko
    > przez to, że zajebiscie się przykładał do roboty !. On nie pracuje , On
    > się w tym zapamietuje, nie potrafi (nie znaczy ze nie umie) robic nic
    cholibcia, jakbys mówił o moim ojcu ;)
    zegarmistrz z wykształcnia, mechanik z zamiłowania.. dawno temu jak nie było
    takiej komercji startował w rajdach i wyscigach samochodowych. Auta
    przygotowywał sobie sam i tak juz mu zostało...

    Patrząc na Jego pracę i efekty (a są na długie lata !)
    > wiem, że tu jakośc zalezy od tego jak sie człowiek przykłada. Byłem w
    > szoku jak dopieszczał (spawał) alementy w karoserii, które w ASO by oleli
    > bo to wewnetrzene płaszcze wzmacnijące w karoserii i bez otworów
    > rewizyjnych nie do pospawania a On glugał, piepszył sie z tym bo jak by to
    > zaspawał na słowo to spać by nie mógł...

    hih, ja zawsze mówie ze z przystanku zrobi auto ;)

    > Ta sama praca i tescia blacharza i lakiernika jest 4 razy tańsza niż w
    > moim ASO a smiem twierdzic nie gorsza a nawet lepsza. Oczywiście jasnym
    > jest ze koszty warsztatu Wa-wa a prowincjonalne miasteczko sa inne, ale
    > koszty te + to ze koszt utrzymania pracownika w wawie jest wyzszy mogą
    > sięgac x2 ale nie x4 a nawet wyżej!.

    uhm, mój maz pracuje w ASO... i on a dokładnie klient, któremu naprawia auto
    musi opłacic mechanika, majstra ( który tak naprawde trzyma tylko klucze od
    narzedziowni) pania Wiesie co posprzata warsztat i jeszcze dwóch biurwów od
    przyjmowania zlecen... a i kawe która dostanie gratis...

    --
    Easy
    Zielona Dziura