  • Data: 2009-05-07 19:34:50
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maverik pisze:
    > Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w
    > wiadomości

    > az mi sie dalej nie chcialo,
    > a slyszales zeby ktos pochwalil usluge i dodal, " do tego ladnie mnie
    > przyjeli, omowilismy malowanie, kolor wybralem z palety kilkuset kolorow, do
    > tego co jakis czas dostawalem informacje na jakim etapie jest praca"
    > kumasz o co chodzi?wytlumacz mi czemu ma tak nie byc

    Słyszałem, mnóstwo razy. I super, jeżeli tak jest u Ciebie, poważnie
    mówię. I żeby nie było nieporozumień od razu wyjaśnię, że ja nie uważam,
    że za dużo bierzesz za swoją pracę, jesteś dobry w tym co robisz,
    sprawia Ci ta praca dużą frajdę i to też jest pewna gwarancja jakości.
    No i twoje prace aerografem są, moim skromnym zdaniem, coraz lepsze. Ale
    w życiu nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że jeżeli ktoś weźmie za
    malowanie motocykla połowę tego co Ty, to musi to już być szajs. Może
    ten ktoś nie spłaca kredytu za kabinę, nie płaci czynszu za wynajem
    pomieszczeń, nie zainwestował kupy forsy w ładnie wyglądający salon, nie
    używa materiałów z najwyższej półki tylko po prostu dobrych ale
    tańszych. I do takiego gościa przychodzi klient, który mówi: "Poproszę o
    pomalowanie tego motocykla na ten sam kolor, chodzi mi tylko o usunięcie
    zadrapań i wgnieceń bez zmiany koloru. Ile to kosztuje? Aha. Na kiedy?
    Ok. Bedę za tydzień." I takiemu klientowi nie zależy na możliwości
    wyboru z palety kilkuset kolorów, nie interesuje go postęp prac, nie
    potrzebuje przyjęcia z honorami na skórzanej kanapie tylko porządnej
    roboty za przystępną cenę. A jak do Ciebie przychodzi gość i mówi:
    "Słyszałem na mieście, że jesteś najlepszy w okolicy. Właśnie sobie
    kupiłem Harleya za 100 tysi ale jakiś taki jest mało indywidualny więc
    chciałbym go przemalować na jakiś fajny kolor, i chciałbym płomienie,
    płomienie są niezbędne, co proponujesz?" To takiego kolesia przyjmujesz
    z pełną celebrą, dbasz o niego i potem za to wszystko odpowiednio
    kasujesz. Kwestia targetu i oczekiwań.

    --
    Pzdr.
    Zefir