  • Data: 2009-05-07 13:39:22
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybol pisze:

    > Co w tym niekulturalnego czy nieskromnego?

    epitety ktorych uzywasz.

    > Se pomalowałem parę razy. Jakbyś zobaczył i bym Ci powiedział że to Maverik
    > malował, to byś uwierzył:-)

    ja moze tak, pytanie czy zawodowy lakiernik by uwierzyl.

    > Często spotykam się z dyskredytowaniem wykształcenia

    Dwa fakultety... ino kultura to nie dosiegasz do wielu osob ktore znam
    po zawodowce. To juz nawet doktorat nie pomoze, gena nie wydlubiesz.

    > Nie wiem.

    Ja nawet matury nie mam.
    Kiedys mialem, ale zgubilem.

    W zyciu se jakos radze, duzo sciagam, poza tym piore waciak co miesiac
    to i nawet jakos bardzo nie smierdze w towarzystwie.
    No ale lekko nie jest, jak juz musze cos napisac to staram sie omijac
    slowa bardziej skopilowane, sklopmplikowane, no kurwa.. te tródne znaczy
    sie.

    No i z kasa cienka, jak to u jako salowego z psychiatryka, wiadomo.
    No ale mam duza satysfakcje, bo tu duzo wysztalconych ludzi jest.
    Szczegolnie lubie naukowcow z mania wielkosci, bo im mozna naprawde
    pomoc. Jak walnac raz szmata przez leb to im to od razu bardzo pomaga
    na socjalizacje. A ja lubie pomagac ludziom.

    KJ