  • Data: 2009-05-07 14:15:02
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gtun7o$c60$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > uświadomię Cię w jeszcze jednej rzeczy, Grzybku, zwykły matoł może kiedyś
    > spotkać gościa z 2oma fakultetami i mu zwyczajnie jebnąć bez powodu. W
    > takim barze czy innej trasie, świat jest mały, naprawdę.

    Teraz ja Cię uświadomię Mavericzku. Prowadząc w ten sposób dyskusję na
    publicznej grupie dyskusyjnej, gdzie podajesz adres swojego warsztatu itp,
    robisz sobie zajebistą antyreklamę. Myślę, że większość która poczytała
    sobie Twoją polemikę, fragmenty o wywalaniu klientów podobnych do mnie z
    Twojego warsztatu, nigdy nie zajrzy do Ciebie i nie zamówi malowania
    matocykla. A wtedy te 150 tysięcy ciężko będzie spłącić. I skąd na tą kawkę
    wziąć...

    --
    Grzybol