    Date: Thu, 14 Nov 2013 10:01:36 +0100
    From: MarcinJM <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: korupcja w wordach

    W dniu 2013-11-14 09:51, sqlwiel pisze:

    > Nie.
    > Zauważ, że ani pionierzy lotnictwa nie mieli licencji pilotów, ani
    > pierwsze samoloty nie miały badań technicznych, nie było urzędów
    > regulujących - i tylko dzięki temu lotnictwo się rozwinęło.
    > Dopiero później wyrosły urzędy jak kiście huby na drzewie. Urzędy tak
    > mają - jak tylko zoczą pole do wyrwania kasy, to mnożą się na potęgę.

    Ciekawe, ze prawodawca koniecznie chce sprawdzic kwalifikacje do
    jezdzenia czymkolwiek, zeby upewnic sie, ze jadacy zna przepisy "branzowe".
    Jednoczesnie ten sam prawodawca nie jest sklonny kontrolowac, czy mamy
    kwalifikacje do zycia: egzaminy z KC, KW, KK, KKS, etc. Zakladajac
    enigmatycznie, ze "nieznajomosc prawa nie zwalnia od jego
    przestrzegania" i ceduja, calkiem slusznie, odpowiedzialnosc za swoje
    czyny na poszczegolna jednostke.
    Zreszta sam PoRD nie jest wolny od takiego "kwiatka", o czym
    wielokrotnie pisalem. PoRD zaklada, że nie jestem w stanie ocenic z jaka
    prędkościa moge jechac wiec ustala gorne limity. Tylko, ze
    niekonsekwentnie w zlych warunkach to ja jestem zobligowany i to ja
    musze posiadac umiejętności "dostosowania do warunków".

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"