  • 41. Data: 2017-03-08 20:50:30
    Temat: Re: koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-08 16:54, Cavallino wrote:

    > No wiem i ubolewam, ale nie chcę mi się czekać aż zaadaptują do niego
    > napęd np. z Mokki. ;-)
    > Zamówiłem chociaż Grip Control, chociaż głównie dlatego że w standardzie
    > ma opony wielosezonowe i ładniejsze alusy.

    porónanie, jak opel mokka 4x4 miażdży system GripControl w 3008
    https://youtu.be/qwwpPchWRHE?t=369
    (jak masz czas możesz od samego początku oglądać - ale widać jak
    GripControl daje ciała)

  • 42. Data: 2017-03-08 20:54:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-08 01:43, RadoslawF wrote:

    > Normalny. SUV to nie terenówka.
    > W takich gdzie klient ma wybór lepiej sprzedają się tańsze czyli
    > właśnie z napędem tylko na jedną oś.

    jeśli zdają sobie sprawę i nie zostają potem w pierwszej kałuży - to OK.

    Ale SUV bez napędu na 2 osie traci sporo na swojej uniwersalności (na to
    jest termin: Crossover).

  • 43. Data: 2017-03-08 21:38:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-03-2017 o 20:50, AL pisze:

    > porónanie, jak opel mokka 4x4 miażdży system GripControl w 3008

    Nie muszę patrzeć, fizyki nie oszukasz.

  • 44. Data: 2017-03-08 23:33:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-08 o 20:54, AL pisze:

    > jeśli zdają sobie sprawę i nie zostają potem w pierwszej kałuży - to OK.

    Nie zostają, no chyba że się tam zepsuje.
    SUV to takie miejskie cudu udające terenówkę i mający wyższe zawieszenie
    żeby to udawanie działało jak trzeba zaparkować po drugiej stronie
    krawężnika. W poprzek kraju nikt tym nie jeździ bo i po co ?

    > Ale SUV bez napędu na 2 osie traci sporo na swojej uniwersalności (na to
    > jest termin: Crossover).

    Napęd na cztery przydaje się raz do roku jak spadnie pierwszy śnieg
    z zaskoczenia i w dużej ilości a co drugi jełop ma letnie opony
    i wspólnymi siłami w godzinach szczytu potrafią zablokować miasto.
    Wtedy terenówki latają bezkarnie trawnikami i chodnikami.

    Przydają się jeszcze przy maszynach sportowych, ale to tak powyżej
    dwustu koni.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2017-03-08 23:59:11
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-08 23:33, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Wtedy terenówki latają bezkarnie trawnikami i chodnikami.
    >
    > Przydają się jeszcze przy maszynach sportowych, ale to tak powyżej

    nie potwierdzam Twoich odkryć (z autopsji).

  • 46. Data: 2017-03-09 01:19:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-08 o 23:59, AL pisze:

    > nie potwierdzam Twoich odkryć (z autopsji).

    Zmień autopsję. :-)

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2017-03-09 10:27:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Mar 2017 18:20:11 +0100, w <o9mq49$nur$1@node1.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale to dobrze, bo 3008 to świetne auto, właśnie został samochodem roku.
    > Mnie się podoba do tego stopnia, że czekam na dostawę......

    Przy tych cenach to poziom chyba Audi Q3... (czyli efektywnie droższe auto)

  • 48. Data: 2017-03-09 11:11:33
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 09.03.2017 o 01:19, RadoslawF pisze:

    > Zmień autopsję. :-)

    nie obiecuję ;)

  • 49. Data: 2017-03-09 21:17:40
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Mam Sonate 2.0CRDI z automatyczna skrzynia.
    Jezdze nia 5-ty rok. Spalanie na trasie przy 130-140 okolo 7,3l.
    Miasto - 10 a i zdarza sie, ze 11.
    Tryb mieszany: 9,2 - 9,4
    To nie jest oszczedny silnik, ale za to bezawaryjny:)
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 50. Data: 2017-03-10 11:17:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Mar 2017 21:17:40 +0100, gobo napisał(a):

    > Mam Sonate 2.0CRDI z automatyczna skrzynia.

    Głupie pytanie - jak brzmi ten silnik w Twoim aucie?
    Mnie zdziwiło, że ten motor ma dość odmienny dźwięk niż Hdi czy dCi. Teraz
    się zastanawiam, czy tak ma być :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl