    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
    Date: Wed, 8 Mar 2017 23:33:14 +0100

    W dniu 2017-03-08 o 20:54, AL pisze:

    > jeśli zdają sobie sprawę i nie zostają potem w pierwszej kałuży - to OK.

    Nie zostają, no chyba że się tam zepsuje.
    SUV to takie miejskie cudu udające terenówkę i mający wyższe zawieszenie
    żeby to udawanie działało jak trzeba zaparkować po drugiej stronie
    krawężnika. W poprzek kraju nikt tym nie jeździ bo i po co ?

    > Ale SUV bez napędu na 2 osie traci sporo na swojej uniwersalności (na to
    > jest termin: Crossover).

    Napęd na cztery przydaje się raz do roku jak spadnie pierwszy śnieg
    z zaskoczenia i w dużej ilości a co drugi jełop ma letnie opony
    i wspólnymi siłami w godzinach szczytu potrafią zablokować miasto.
    Wtedy terenówki latają bezkarnie trawnikami i chodnikami.

    Przydają się jeszcze przy maszynach sportowych, ale to tak powyżej
    dwustu koni.