  • 11. Data: 2013-06-27 22:30:48
    Temat: Re: kopiuj -> wklej -> polska
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    news:1s4oofbjvzt2r$.u4tw89hu10e$.dlg@40tude.net...

    > Sposób nie taki niezły, bo (przynajmniej w Polsce) kierowca dostawczaka
    > musiałby z własnej kieszeni oddać całą sumę odszkodowania dla właściciela
    > Mercedesa.
    >
    > I nie ma tu za bardzo znaczenia kto na chama objeżdżał korek - szkoda
    > została wyrządzona celowo i w takim wypadku ubezpieczalni przysługuje
    > prawo
    > do regresu.

    jak juz pisale J.F czas stracony i uszkodzone auto to bezcenna rzecz
    krawaciarz ma teraz problem, dla dostawczaka to i tak rybka
    takie sprawy w rosji to codziennosc

  • 12. Data: 2013-06-28 00:36:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2013, mlodz wrote:

    > Przecież w wątku z rozjechaniem pieszego zostało już ustalone, że

    ...o ile przeciwnik zdąży zająć prawidłową pozycję na drodze...

    > kierownik samochodu przed ruszeniem powinien wysiąść i zobaczyć czy
    > na pewno może to zrobić bezpiecznie.

    Owszem, jak nie widzi pojazdu który stoi w całości na jego pasie ;)
    (bo pieszy z uwagi na pasach był).

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-06-28 00:39:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2013, Michoo wrote:

    > Szczerze? Głupota. Wkurzasz się o to, że ktoś się zachowuje jak dupek i
    > spowalnia cię o 5 sekund więc zniszczysz jego mienie o dużej wartości
    > ryzykując proces a przy tym zmarnujesz 0.5-godzinę czekając na policję. Po
    > co? Coś trzeb udowodnić, czy co?

    W sprawie formalnej: to samo robi państwo.
    Mnóstwo czasu, sił i środków idzie na policję, prokuratora i resztę
    ekipy, a potem jeszcze trzeba nieźle dopłacać do osadzonych.

    Cały pic sprowadza się do zniechęcenia naśladowców (dlatego
    gołe "on się już poprawił bo wstrząśnięty został i więcej
    nie będzie" nie wystarcza).

    > (może ja mam po prostu za mało testosteronu czy coś?

    Może dostawczak miał prawy bok do remontu? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-06-28 12:19:48
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 00:36:47 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ...o ile przeciwnik zdąży zająć prawidłową pozycję na drodze...

    Prawidłowość tej pozycji wydaje się być dyskusyjna...
    http://www.liveleak.com/view?i=4a7_1353768646

    A co, jeśli założyć że pieszy zrobił to celowo, to jest obserwował cały
    czas kierowcę i położył się w momencie, gdy ten akurat spoglądał w bok?

    > Owszem, jak nie widzi pojazdu który stoi w całości na jego pasie ;)
    > (bo pieszy z uwagi na pasach był).

    Czyli tak na dobrą sprawę, po przepuszczeniu przechodzących przez
    przejście pieszych powinniśmy zawsze wysiąść i sprawdzić czy nie
    pojawiła nam się znienacka np. ta pani:

    http://www.youtube.com/watch?v=v7nn8McvDUY&t=50s ?

    :-)