  • 11. Data: 2008-08-05 12:03:47
    Temat: Re: koolokacja
    Od: "Kuba" <n...@s...net>

    > A mają tam wolne szafy? Bo z tego co ostatnio słyszałem to miejsce im
    > się skończyło.
    > wer

    Masz stare informacje. IDC zostało rozbudowane kilka miesięcy temu. Jest
    wolna przestrzeń.

    --
    Pozdr,
    K.

  • 12. Data: 2008-08-06 09:25:09
    Od: przemoN <p...@g...com>

    Grzegorz Dacka pisze:

    > Witam serdecznie.
    > Potrzebuje koolokowaae w Warszawie szafe + do tego 30~40 Mb/s
    > Co mo?ecie mi zaproponowaae a mo?e kto? z was ma mo?liwo?ae koolokowania ?
    >
    > Obecnie trzymam to w EXATELU a nie jestem zbytnio zadowolony z ich us?ug
    >
    > Mam 1 miesi?c na podjecie decyzji.

    Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
    szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
    na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania. Możliwość
    negocjacji cen. No i serwerownia taka, że oczy wypadają.

    przemon

  • 13. Data: 2008-08-06 09:39:00
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip przemoN <p...@g...com> wrote:

    > Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
    > szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
    > na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania.

    Na czym nękanie polega?

    --
    ŁT

  • 14. Data: 2008-08-06 15:47:57
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:

    > Na czym nękanie polega?

    Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
    łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
    routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 15. Data: 2008-08-06 16:17:08
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    Krzysztof Oledzki wrote:
    > Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
    > łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
    > routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>

    1 raz mi się udało, bo ich uprzedziłem. Kilka dni temu ten sam
    numer już nie przeszedł. :)

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 16. Data: 2008-08-06 16:45:18
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marcin Kulas <0...@...jabbed.org> wrote:

    > 1 raz mi się udało, bo ich uprzedziłem.

    A, nie nie, z uprzedzaniem to się nie liczy. ;)

    > Kilka dni temu ten sam numer już nie przeszedł. :)

    No, spontanicznie - pisałem. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 17. Data: 2008-08-06 16:50:34
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
    > łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
    > routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>

    Ale to chyba dobrze, ze ktos to monitoruje, prawda?

    pzdr.

  • 18. Data: 2008-08-06 17:45:54
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 06 Aug 2008 11:25:09 +0200, przemoN <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania. Możliwość
    >negocjacji cen. No i serwerownia taka, że oczy wypadają.

    Konkurencyjne ceny faktycznie czasami mają. Wstawiałem tam dla
    znajomego z Krakowa serwery do testów bo akurat mieszkam kilkaset
    metrów obok a on dostał dobrą ofertę cenową. Ale jak sie zapali a Ty
    będziesz w środku to nie ma możliwości ucieczki jeśli nie poprowadzi
    Cię ich pracownik. ;-) Np. do wstępnej konfiguracji sprzętu (nie w
    serwerowni a w takiej kanciapie) zamykają Cię na zamki od zewnątrz i
    nie masz w środku nawet telefonu by do nich zadzwonić. Klucza do drzwi
    też nie ma w kasetce obok. Jak na złość miałem ze sobą tylko prywatny
    telefon i okazało się że nie mam do nich numeru. Dzwoniłem do kumpla
    do Krakowa żeby ściągnął pracownika który mnie wypuści. Bo okazało się
    że muszę pójść do samochodu po monitor i klawiaturę bo żaden z
    dostępnych tam nie działał. Po czym na wszelki wypadek wziąłem listwę
    zasilającą i patchcordy - jak się okazało proroczo bo mieli za mało
    gniazdek prądowych a kabelków aż 2 sztuki i oba za krótkie. Ale jak
    już odpaliłem sprzęt to bez żadnych problemów - po testach kumpel się
    zdecydował że wsadzi tam w sumie chyba 6 maszyn.

    Zdrówko

  • 19. Data: 2008-08-06 18:43:24
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-12-05 17:47:57 +0200, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> said:

    > Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
    > łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
    > routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>

    afair można było sobie taki feature wyłączyć - tak czy inaczej, część
    klientów sobie to chwaliło, część nie. a z drugiej strony, częściej był
    telefon od Operatora Dyżurnego sieci na A. niż od własnego operatora
    [-8 czy też był czas na przygotowanie się do telefonów zawiedzionych
    klientów.

    -j.

  • 20. Data: 2008-08-06 18:59:44
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Michal Podsiadly <p...@n...grupy.com> wrote:

    > Ale to chyba dobrze, ze ktos to monitoruje, prawda?

    No ba! Przecież to nie ja jęczałem na nękanie klientów. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki