-
11. Data: 2008-08-05 12:03:47
Temat: Re: koolokacja
Od: "Kuba" <n...@s...net>
> A mają tam wolne szafy? Bo z tego co ostatnio słyszałem to miejsce im
> się skończyło.
> wer
Masz stare informacje. IDC zostało rozbudowane kilka miesięcy temu. Jest
wolna przestrzeń.
--
Pozdr,
K.
-
12. Data: 2008-08-06 09:25:09
Temat: Re: koolokacja
Od: przemoN <p...@g...com>
Grzegorz Dacka pisze:
>
> Witam serdecznie.
> Potrzebuje koolokowaae w Warszawie szafe + do tego 30~40 Mb/s
> Co mo?ecie mi zaproponowaae a mo?e kto? z was ma mo?liwo?ae koolokowania ?
>
> Obecnie trzymam to w EXATELU a nie jestem zbytnio zadowolony z ich us?ug
>
> Mam 1 miesi?c na podjecie decyzji.
>
Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania. Możliwość
negocjacji cen. No i serwerownia taka, że oczy wypadają.
przemon
-
13. Data: 2008-08-06 09:39:00
Temat: Re: koolokacja
Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>
In pl.internet.polip przemoN <p...@g...com> wrote:
> Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
> szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
> na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania.
Na czym nękanie polega?
--
ŁT
-
14. Data: 2008-08-06 15:47:57
Temat: Re: koolokacja
Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:
> In pl.internet.polip przemoN <p...@g...com> wrote:
>
> > Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
> > szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
> > na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania.
>
> Na czym nękanie polega?
Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
Pozdrawiam,
Krzysztof Oledzki
--
Krzysztof Olędzki
e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)
-
15. Data: 2008-08-06 16:17:08
Temat: Re: koolokacja
Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>
Krzysztof Oledzki wrote:
> Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
> łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
> routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
1 raz mi się udało, bo ich uprzedziłem. Kilka dni temu ten sam
numer już nie przeszedł. :)
--
[ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
[ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]
[ że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem." ]
-
16. Data: 2008-08-06 16:45:18
Temat: Re: koolokacja
Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
Marcin Kulas <0...@...jabbed.org> wrote:
> Krzysztof Oledzki wrote:
> > Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
> > łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
> > routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
>
> 1 raz mi się udało, bo ich uprzedziłem.
A, nie nie, z uprzedzaniem to się nie liczy. ;)
> Kilka dni temu ten sam numer już nie przeszedł. :)
No, spontanicznie - pisałem. ;)
Pozdrawiam,
Krzysztof Oledzki
--
Krzysztof Olędzki
e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)
-
17. Data: 2008-08-06 16:50:34
Temat: Re: koolokacja
Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>
> Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
> łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
> routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
Ale to chyba dobrze, ze ktos to monitoruje, prawda?
pzdr.
-
18. Data: 2008-08-06 17:45:54
Temat: Re: koolokacja
Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
On Wed, 06 Aug 2008 11:25:09 +0200, przemoN <p...@g...com> wrote:
>Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
>szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
>na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania. Możliwość
>negocjacji cen. No i serwerownia taka, że oczy wypadają.
Konkurencyjne ceny faktycznie czasami mają. Wstawiałem tam dla
znajomego z Krakowa serwery do testów bo akurat mieszkam kilkaset
metrów obok a on dostał dobrą ofertę cenową. Ale jak sie zapali a Ty
będziesz w środku to nie ma możliwości ucieczki jeśli nie poprowadzi
Cię ich pracownik. ;-) Np. do wstępnej konfiguracji sprzętu (nie w
serwerowni a w takiej kanciapie) zamykają Cię na zamki od zewnątrz i
nie masz w środku nawet telefonu by do nich zadzwonić. Klucza do drzwi
też nie ma w kasetce obok. Jak na złość miałem ze sobą tylko prywatny
telefon i okazało się że nie mam do nich numeru. Dzwoniłem do kumpla
do Krakowa żeby ściągnął pracownika który mnie wypuści. Bo okazało się
że muszę pójść do samochodu po monitor i klawiaturę bo żaden z
dostępnych tam nie działał. Po czym na wszelki wypadek wziąłem listwę
zasilającą i patchcordy - jak się okazało proroczo bo mieli za mało
gniazdek prądowych a kabelków aż 2 sztuki i oba za krótkie. Ale jak
już odpaliłem sprzęt to bez żadnych problemów - po testach kumpel się
zdecydował że wsadzi tam w sumie chyba 6 maszyn.
Zdrówko
-
19. Data: 2008-08-06 18:43:24
Temat: Re: koolokacja
Od: robert <r...@r...org.pl>
On 5768-12-05 17:47:57 +0200, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> said:
>>> Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
>>> szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
>>> na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania.
>> Na czym nękanie polega?
>
> Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
> łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
> routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
afair można było sobie taki feature wyłączyć - tak czy inaczej, część
klientów sobie to chwaliło, część nie. a z drugiej strony, częściej był
telefon od Operatora Dyżurnego sieci na A. niż od własnego operatora
[-8 czy też był czas na przygotowanie się do telefonów zawiedzionych
klientów.
-j.
-
20. Data: 2008-08-06 18:59:44
Temat: Re: koolokacja
Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
Michal Podsiadly <p...@n...grupy.com> wrote:
> > Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
> > łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
> > routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
>
> Ale to chyba dobrze, ze ktos to monitoruje, prawda?
No ba! Przecież to nie ja jęczałem na nękanie klientów. ;)
Pozdrawiam,
Krzysztof Oledzki
--
Krzysztof Olędzki
e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)