    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: konwerter e27 -> r7s?
    Date: Sun, 26 Sep 2010 23:12:22 +0200

    On Sun, 26 Sep 2010 13:19:21 -0700 (PDT), ptoki wrote:
    >Bo tak juz od dluzszego czasu mysle nad zbudowaniem sobie zyrandola na
    >patyczki halogenowe i jako ze ze mnie esteta kiepski to i
    >zaprojektowac ladnego nie umiem.

    ale to takie nieekologiczne :-)

    >Wiec postanowilem sobie skrocic droge szukajac konwertera
    >pozwalajacego zalozyc do zwyklej oprawki zarowkowej patyczek
    >halogenowy. Widzial ktos takie cos?
    >Nie powinno byc drogie i raczej powinno byc proste bo tylko gwint
    >jakis pałąk i masa certyfikatow :)

    Chyba bez sensu. Latwiej bedzie przerobic zyrandol :-)

    >Googlalem ale ni w zab takiego czegos. O tym ze kinkietu ladnego na
    >halogeny znalezc sie nie daje juz nie wspominam.

    Ale mozna spytac o cel ?
    Chcesz koniecznie na patyczek, choc to brzydko ?
    Lubisz halogenowe swiatlo, ale musi byc patyczek ?

    >Zreszta jak mi ktos pokaze ladny kinkiet w ktorym swietlowka rurkowa
    >(spiralna sie malo liczy bo skrecenie rurki jej psuje sprawnosc)
    >wyglada ladnie to sie zdziwie.

    Postuluje to od dawna. Projektanci postawieni w nowej rzeczywistosci
    beda musieli cos wymyslic :-)

    Do czytania czy oswietlenia ogolnego ?
    Moze po prostu zwykly prosty plaski plafon na sciane ?

    http://allegro.pl/piekny-kinkiet-firmy-chors-alumini
    um-anodowane-i1229767207.html
    http://allegro.pl/philips-massive-lampa-kinkiet-nept
    unus-34070-11-10-i1236757246.html

    http://allegro.pl/nowoczesny-kinkiet-mirror-chrom-2x
    60w-pers-i1228918185.html
    zarowkowa .. ale przeciez moglaby byc i swietlowkowa.

    Albo cos takiego:
    http://allegro.pl/kinkiet-mosiezny-sevinc-2065-2a-mo
    siadz-i1232509024.html
    Zarowki ? A gdyby tak