eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej › Re: [kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
  • Data: 2010-06-07 21:35:43
    Temat: Re: [kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > kogutek pisze:
    > >
    > > Co ma inteligencja do rozpoznawania który filtr jest bocznikowy a który nie. To
    > > był test. Nie zdałeś go. Na temat filtrów powinni wypowiadać się tylko ci co
    > > wiedza jak działają, czym się różnią. Są tylko dwa rodzaje filtrów do silników
    > > samochodowych. Różnicę miedzy nimi widać.  
    >
    > Wez sobie zimny kompresik na rozpalone czółko. Później wyobraź sobie co
    > się dzieje jeśli ciśnienie na filtrze szeregowym (czy jak to nazwałeś
    > pełnoprzepływowym) ma straty większe niż zakładane, a ktoś wymyślił aby
    >  mierzyć je właśnie za filtrem.
    > Trzy posty wyżej popieprzyły ci się 2 układy szeregowy z bocznikowym i
    > zacząłeś je mieszać ze sobą - przy czym założyłeś iż w omawianym oplu
    > jest właśnie szeregowy. W bocznikowym filtruje się ok 1/10 przepływu. W
    > szeregowym cały "strumień" oleju wypychany przez pompę przechodzi przez
    > filtr. I uwierz na słowo - nie ma tam  wanny, wiadra i durszlaka.
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    >
    >
    >
    Wanna, durszlak i makaron to był przykład żeby głupi zrozumiał. To ze 10%
    znalazłeś w internecie. Dobrze ze choć tyle już wiesz. Ale na pewno nie jest
    napisane czym się różnią w wyglądzie. W Oplu jest szeregowy. Na 100%. Drobna
    uwaga. Przez obudowę filtra szeregowego przepływa 100%, chyba że dziurawy jest.
    Przez wkład filtrujący przepływa kilka procent. Jak przepływa 100% przez wkład
    filtra szeregowego to odnajduje się część części filtrującej zmielone w misce.
    Trochę Ci pomogę, bo widzę że nie wiesz i zaczynasz się denerwować. Jak ktoś się
    pomyli i założy filtr bocznikowy zamiast szeregowego to jak czujnik ciśnienia
    oleju jest za filtrem to pokaże brak ciśnienia, jak czujnik jest przed filtrem
    to nawet jak nie będzie w samochodzie panewek i wału to pokaże że ciśnienie
    jest. W przypadku takiej pomyłki najczęściej obudowa filtra ulega zniszczeniu.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: