  • Data: 2011-11-27 13:40:40
    Temat: Re: kontroler PATA - pyt. teoretyczne
    Od: Szyk <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-27 08:49, Rafal Lukawski pisze:
> [...]
    d=31

    > Miałem na myśli link do konkretnej karty nie do kontrolera. Kontroler
    > może być oprogramowany w zupełnie różny sposób.

    Oki - na pudełku są takie informacje:
    * Firma Unitek
    * oznaczenie producenta: Y-892 (z RAID)
    * naklejka: Silicon Image, IDE-CARD RAID SIL O680 Medley Software

    Dziwne jest to "SIL O680" bo na układzie jest SIL 0680ACL144 (numer
    zaczyna się od 0 a nie od O). Poza tym wcześniej przekręciłem ten numer
    pisząc SII0680.
    Tak sobie myślę, że te "Medley Software" to może być wskazówka...