eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykontrola trakcji itp a podjazdy po śliskimRe: kontrola trakcji itp a podjazdy po śliskim
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highw
    inds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: kontrola trakcji itp a podjazdy po śliskim
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <i...@4...net>
    <o38f8g$1m8s$1@gioia.aioe.org>
    <5857ddd4$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 20 Dec 2016 09:50:59 +0100
    Message-ID: <43vgw5ka2x15$.pml3nijzivt3.dlg@40tude.net>
    Lines: 15
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1482224016 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 89.77.179.152:8477
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1798333326
    X-Received-Bytes: 1739
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595592
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Dec 2016 14:17:02 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:o38f8g$1m8s$...@g...aioe.org...
    >>Mam akurat do domu stromy podjazd. Auto z ESP (Opel Meriva) nie daje
    >
    > oprocz ESP ma tez TCS/ASR czy jak to sie tam nazywa, czy ta opcja za
    > doplata ?
    > (a to teraz tylko dodatkowy program w sterowniku ESP)

    Chyba nie ma (nigdy nie było?) dostępnych aut z ESP, a bez ASR.
    To raczej była ewolucja systemu od czasu kiedy ASR z elementów wykonawczych
    miał tylko dodatkową przepustnicę do zmniejszania mocy silnika, do teraz
    kiedy wszędzie pedał gazu jest elektroniczny, a system używa wszystkiego co
    ma ESP do ograniczenia buksowania + jeszcze stabilności jazdy prosto.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: