-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Artur Miller <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kontrola trakcji itp a podjazdy po śliskim
Date: Mon, 19 Dec 2016 09:54:09 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 18
Message-ID: <o3877i$ef9$1@usenet.news.interia.pl>
References: <i...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 185.75.2.98
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1482137650 14825 185.75.2.98 (19 Dec 2016 08:54:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Dec 2016 08:54:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <i...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595455
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-12-19 o 09:03, Maciek pisze:
>
> Czołem,
>
> Kto wie, na ile pomocne są wszystkie "systemy wspomagające jazdę" w
> sytuacji, gdy trzeba podjechać pod bardzo śliską górkę?
> Ja jestem wychowany na samochodach, w którym po prostu operuje się gazem i
> sprzęgłem, a w ekstremalnych przypadkach i autem FWD pokonuje górkę na
> wstecznym.
>
> Tak się składa, że nikt z rodziny ani znajomych nie ma nowoczesnego auta z
> napędem na jedną oś i *zaawansowanymi* systemami kontroli trakcji,
> przyczepności, buksowania 8-] itp. Dlatego nie mogę po prostu zrobić próby.
>
a da się podjechać pod "bardzo śliską"? :)
a.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.16 11:10 Maciek
- 19.12.16 12:11 Marek
- 19.12.16 12:34 J.F.
- 19.12.16 14:17 J.F.
- 19.12.16 15:09 Axel
- 19.12.16 16:34 cef
- 19.12.16 23:06 Tomasz Pyra
- 20.12.16 08:27 Marek
- 20.12.16 09:50 Tomasz Pyra
- 20.12.16 10:09 p...@g...com
- 20.12.16 10:17 yabba
- 20.12.16 10:26 Marek
- 20.12.16 11:17 J.F.
- 20.12.16 11:21 J.F.
- 20.12.16 18:13 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie