  • Data: 2011-02-02 12:51:43
    Temat: Re: kontrola drogowa na Ukrainie
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Albercik pisze:
    > Chyba nie było jeszcze, a ktoś kiedyś pytał jak to na Ukrainie jest..
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo&feature=p
    layer_embedded

    > P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakieś urządzenie
    > pomiarowe nie wygląda..

    Hymmm. Na Litwie na podobnym urządzeniu pan policjant pokazał mi ZTCP
    cyferki składające się na chyba 105 na ograniczeniu do 90. Tyle, ze
    urządzenie wyglądało jeszcze dziwniej/badziewniej niż to z linku.
    Co gorsza użył maszyny z jadącego z naprzeciwka radiowozu.

    Generalnie na dowód mojej skruchy zapłaciłem na miejscu 20 zł i
    pojechałem dalej 90 km/h.

    Seco

    --
    Szukam pracy: