  • Data: 2009-08-09 13:55:47
    Temat: Re: konstrukcja pr?dnicy - jak?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "J.F." napisał:
    > Mozna prosic o te linki juz jakies wyjasnienia ? Skad te liczby ?

    nie chce mi się teraz tu klepać skomplikowanych wzoruf, są to liczby z tych
    wzorów, te 70% to jest wartość sprawności mocowej dla prostowania 3fazoewgo,
    maksimum przypada na jakieś 2,6coś fazy i też jeswt to niewiele ponad 70%,
    jak byś był naprawdę zainteresowany to ci ten wzor klepne, to sobie
    wyrysujesz w matlabie:O)

    > Ale wtedy nie trzeba nawet pradnicy :-)

    to jak niby byś zamieniał energię mechaniczną na cieplną? (tylko nie mów że
    stosując jakeiś mieszadła wody:O)