  • 71. Data: 2009-02-26 21:36:55
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: Maciej Zielenkieiwcz <m...@g...com>

    On 2009-02-26 13:24, futszaK <f...@g...com> wrote:
    > na to bym akurat nie liczył, bo darmowy ma być bardzo okrojony, a na
    > przykład ja juz szykuję na postpegeerowskich osiedlach pakiet 2/0.25
    > mega za 49 brutto i 4/0.5 mega za 99

    Dziwne, że cena za jednostkę przepustowości jest wyższa w większym
    pakiecie ;-).

    Pozdrawiam,

    --
    Maciej Zielenkiewicz RLU #232362
    "This isn't right. This isn't even wrong." Wolfgang Pauli

  • 72. Data: 2009-02-26 22:04:09
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 26 Feb 2009 19:27:45 +0100, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    >wiesz, to zalezy co masz miec w cenie.

    internet w switchu do którego dochodzi śwoatło tamtego operatora, w
    miare stabilne zasilanie i warunki na bezkłopotliwe zamontowanie
    gratów, umożliwiających przesłanie go w wolnym paśmie do mojej sieci
    bez "ułatwień" w stylu "opłata antenowa, studium nośności masztu który
    stoi sobie bez anten, na którym chcę powiesić mikrotika"

    tak jak w tej starej reklamie o pralce, ja chce tylko Internet, reszte
    to ja już sobie poradze, w końcu jestem operatorem a nie osiedlówką
    dzielącą neostrade tp na ziomków

    >Albo "zamontowanie i uruchomienie
    >radia w relacji X/Y o parametrach" vs "Zaprojektowanie, zamontowanie,
    >uruchomienie, sprawdzenie radia w relacji X/Y o parametrach oraz serwis o
    >parametrach XXX" to musi sie to roznic cena.

    odpuść sobie te usługi, przecież wiadomo że Kolegi na nie nie stać

    inna sprawa że gdyby chciał to by już się, chociażby do mnie, odezwał
    to bym coś pokminił w jego okolicy, zwłaszcza że znam tam pare sieci i
    paru ludzi z branży

    >Nikt nie zestawi lacza dajac do tego dobry serwis za takie pieniadze. ;)

    zlecam to ja wymiane oleju w moim samochodzie, serwisem łacza to ja
    zajme się sam

    >Rozumiem, ze ktos moze wszystko sam.

    nie wszystko, przykładowy wyjątek wymieniłem powyżej

    > To tez jest opcja. Taka prosta
    >kalkulacja:
    >- koszty instalacyjne (bo tu zawsze klient chce 1 zloty)

    nie zawsze, bierzemy z kolesiem na spółke łacze, i nie boimy sie wydać
    na wysoką opłate instalacyjną, z której pójdą pieniądze na zakup
    modułu DWDM na transmisje gigabitową. wiemy, że dzięki temu nie
    będziemy musieli się wiązać w lojalki w czasach, kiedy być może za pół
    roku będę mógł mieć FE do LIMa czy do PIXa za 250zł netto

    >- amortyzacja sprzetu

    mój sprzęt

    >- ubezpieczenie/ryzyko kradziezowe

    u Was aż tak kradną ?

    >- serwis okresowy

    we własnym zakresie

    >- awarie / serwis nagly

    jak wyżej

    >I sadzisz, ze dla linku na 10km 4/4Mb/s da sie wszystko schowac w 400
    >zlotych ??

    a kto tu mówi o chowaniu tego wszystkiego w 400 ?

    przy tym wolumenie i tej cenie to cały koszt odbioru spływa na
    odbierającego i należy się z tym liczyć

    >[reklama]
    >sam robie tego typu instalacje i cena bazowa to 500-600 zlotych z serwisem w
    >ciagu 12 godzin od zgloszenia na urzadzeniach w wolnym pasmie.

    przecież wiadomo, że na taki wolumen korzystanie z niewolnego pasma
    jest kosztowne

  • 73. Data: 2009-02-26 22:11:11
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 26 Feb 2009 21:36:55 +0000 (UTC), Maciej Zielenkieiwcz
    <m...@g...com> wrote:

    >Dziwne, że cena za jednostkę przepustowości jest wyższa w większym
    >pakiecie ;-).

    czy jak zrobię 4.5/0.5 (różnicy i tak nikt nie zauważy) to dalej
    będzie wyższa ?

  • 74. Data: 2009-02-26 22:13:49
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    Maciej Zielenkieiwcz pisze:

    > Dziwne, że cena za jednostkę przepustowości jest wyższa w większym
    > pakiecie ;-).
    >
    > Pozdrawiam,

    to chyba uczyliśmy się innej matematyki

  • 75. Data: 2009-02-26 22:28:26
    Od: Maciej Zielenkieiwcz <m...@g...com>

    On 2009-02-26 22:13, shefenez <p...@h...pl> wrote:

    > to chyba uczyliśmy się innej matematyki

    Chyba tak. U mnie 2*49 = 98 < 99.

    Pozdrawiam,

  • 76. Data: 2009-02-27 00:35:52
    Od: MM <s...@s...invalid>

    Maciej Zielenkieiwcz <m...@g...com> wrote:

    > Dziwne, że cena za jednostkę przepustowości jest wyższa w większym
    > pakiecie ;-).

    Zdarza się choćby przy zwiększaniu uploadu na DSL &tp:
    Z 256 do 512: 49+VAT
    Z 256 do 1024: 249+VAT (a do tego i tak BMT)

  • 77. Data: 2009-02-27 00:39:11
    Od: MM <s...@s...invalid>

    futszaK <f...@g...com> wrote:

    > tak jak w tej starej reklamie o pralce, ja chce tylko Internet, reszte
    > to ja już sobie poradze, w końcu jestem operatorem a nie osiedlówką
    > dzielącą neostrade tp na ziomków

    Otoz to.

    > inna sprawa że gdyby chciał to by już się, chociażby do mnie, odezwał
    > to bym coś pokminił w jego okolicy, zwłaszcza że znam tam pare sieci i
    > paru ludzi z branży

    Juz sie odezwal :)

  • 78. Data: 2009-02-27 08:39:53
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    bez "ułatwień" w stylu "opłata antenowa, studium nośności masztu który

    -----------

    ;)

    chce Ci tylko naswietlic, ze nie wolno wymagac od rzeczy wiecej niz one
    kosztuja.

    Jezeli ktos ma profesjonalna konstrukcje to jej pojemnosc jest ograniczona i
    ona kosztuje. Jak ktos ma poprostu jakis dach na ktorym domontuje taki
    uchwyt tvsat i zawiesi antenke do Ciebie to oczywiscie ;)

    Icek

  • 79. Data: 2009-02-27 11:53:25
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 27 Feb 2009 09:39:53 +0100, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    >Jezeli ktos ma profesjonalna konstrukcje to jej pojemnosc jest ograniczona i
    >ona kosztuje. Jak ktos ma poprostu jakis dach na ktorym domontuje taki
    >uchwyt tvsat i zawiesi antenke do Ciebie to oczywiscie ;)

    no i takiego operatora należy szukać, a że światłowody coraz częściej
    docierają do budynków ze zwykłym dachem, gdzie można powiesić uchwyty
    od TV Sat za kominem (żeby zwiększyć tłumienie sygnału od istniejących
    już instalacji) do którego da rade przymopcować tetre z RB411/433(AH)
    to i odbiór zaczyna być znacznie łatwiejszy

  • 80. Data: 2009-02-27 11:57:34
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 27 Feb 2009 00:35:52 +0000 (UTC), MM <s...@s...invalid>
    wrote:

    >Zdarza się choćby przy zwiększaniu uploadu na DSL &tp:
    >Z 256 do 512: 49+VAT
    >Z 256 do 1024: 249+VAT (a do tego i tak BMT)

    dzisiaj właśnie do mnie panienka z &TP dzwoniła, ale wyszło że nie ma
    pojęcia o czym rozmawia. próbowała wcisnąć jakąś pseudopromocje, ale
    nie miałem o czym rozmawiać "a ja dzwonie tylko z ofertą". nie miała
    pojęcia że &TP sprzedaje cokolwiek poza DSL TP