    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Date: Thu, 26 Feb 2009 19:10:46 +0100

    On Thu, 26 Feb 2009 18:18:58 +0100, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    >czyli szukasz jelenia co za 400 zlotych da Ci sygnal i zestaw lacze
    >najlepiej w pasmie licencjonowanym ??

    aj tam od razu szuka jelenia. przecież wiadomo że skoro chce mieć
    tanio to będzie musiał sporo zrobić sam i zakładam że jest na to
    przygotowany, zresztą nie widzę innej możliwości

    ja osobiście się szykuje do takiego odbioru, i technik z tej sieci był
    lekko zdziwiony, że wizja lokalna była naprawde formalnością (był
    przygotowany na biegalnie z lornetką), bo mnie interesowało czy będzie
    którędy przecisnąć mój kabel z dachu do miejsca, gdzie się kończy ich
    światełko

    >I to mnie wlasnie wkurza u niektorych. Dac wszystko, najlepiej za darmo a i
    >tak beda narzekac, ze za wolno.

    przesadzasz