    From: MM <s...@s...invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Date: Fri, 20 Feb 2009 23:38:01 +0000 (UTC)

    > nie nazekaj masz wybor
    > pytaj nask - moze cos tam ma, moze dojdzie swoim a.la wimaxem :-)

    Popytam, dzięki.

    > tspa dls, FR

    Już mam DSL 2/0,5 i niestety BMT na więcej (kto wie czy nie z przyczyn
    "politycznych" - bo ~1km od centrali i nawet na uszkodzonej linii na
    której telefon nie działał, DSL jeszcze działał więc jest zapas SNR).

    > albo kazdy 1 lepszy operator dojdzie radiolinia z gdanska - no tylko 50
    > uzytkonikow to za malo aby zainwestowac w radiolinie 10mb-15mb

    No właśnie jakby było coś pośredniego, jakieś 6-8 Mb/s poniżej 1kPLN/m-c
    przez 802.11a. Para UBNT NS5 za ~600PLN powinna dać radę, jakby tylko
    znalazł się ktoś chętny dostatecznie blisko i wysoko...