  • Data: 2009-02-26 12:19:16
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: andzio <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MM pisze:

    > Właśnie trochę popytałem w okolicy i operatorzy jacyś są, tylko niestety
    > nie za 100zł/Mbit przy 4Mbit (na razie tyle by wystarczyło, z możliwością
    > dokupienia więcej za jakiś czas - a nie że wtedy będzie BMT jak w TP).
    > A 250zł/Mbit z cyrografem na 2 lata to trochę słaby interes, zwłaszcza
    > biorąc pod uwagę że niedługo Internet dla końcowych odbiorców może być
    > "darmowy" (== płatny przymusowo z naszych podatków).

    Kolejny co mysli ze rzad/uke/etc dolozy choc zlotowke do czegos darmowego.
    Zalozenie w tej "calej darmowosci" jest jedno - cos za cos. GSM dostaje
    przydzial pasma o ktore sie stara, ale czesc z niego ma wykorzystac do
    free uslug.

    Polecam w marcu przejechac sie na spotkanie w sprawe "darmowosci" i
    posluchac, pozglaszac problemy, podyskutowac na ten temat.
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=3802&layout=3&page=text

    --
    Andrzej Banach