    Date: Thu, 13 Nov 2014 11:52:45 +0100
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: konserwacja podwozia

    W dniu 2014-11-13 11:25, MichaelData(R) pisze:
    > Czesław Wiśniak wydumał(a) w news:m41v89$mhj$1@node2.news.atman.pl :
    >
    > A ja bym zrobił. Te kilkadziesiat zlotych "wkładu" przedkłada się później na
    możliwość odsprzedazy po latach. Samego lakieru raczej nie sprzedasz :)...i później
    jeżdżą takie "złomy", które łamia się na zakretach jak autobus albo podstawiają się
    na równorzednych skrzyzowaniach celem wyciagniecia odszkodowania itd. Własnie szukam
    kogoś kto robi to w miare dobrze, pomimo ze mam 5 letnie auto ale za 2 lata chciałbym
    sprzedać je w jak najlepszym stanie.

    Za klikadziesiat zł to moze klamke zakonserwujesz.
    Bez połozenia auta na bok i ok 50rg to mozesz najwyzej biteksem
    zasmarkac.. na brud.
    Od razu uprzedzam: Karcherem nie zmyjesz brudu do poziomu
    akceptowalnego. Trzeba czyscić ręcznie.

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"