  • 1. Data: 2010-03-09 11:00:42
    Temat: "konserwacja/impregnacja" kierownicy skorzanej i mieszka - jaki srodek?
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Witam
    Mozecie polecic jakis dobry i sprawdzony srodek do
    "konserwacji/impregnacji" kierownicy obszytej skora oraz mieszka? Nie
    chodzi aby kierownica sie swiecila tylko aby skora sie nie starzala i
    nie tracila swoich wlasciwosci a do tego aby po nalozeniu srodka nie
    byla sliskai aby nie trzeba tego bylo robic raz na tydzien :-).
    Znalazlem wiele preperatow w necie ale jak zwykle ile produktow tyle
    opoini, moze ktos z wlasnego doswiadczenia moze cos polecic lub tez
    odradzic jesli chodzi o zakup i uzywanie.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-03-09 11:22:01
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-03-09 11:00, Gabriel'Varius' pisze:
> [...]
    > opoini, moze ktos z wlasnego doswiadczenia moze cos polecic lub tez
    > odradzic jesli chodzi o zakup i uzywanie.

    O, podłączam się pod ten wątek z analogicznym pytaniem. Wiosna idzie,
    więc za porządki w aucie czas się zabrać :-)
    pwz

  • 3. Data: 2010-03-09 13:38:16
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    http://lederzentrum.pl/

  • 4. Data: 2010-03-09 13:45:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]

    > opoini, moze ktos z wlasnego doswiadczenia moze cos polecic lub tez
    > odradzic jesli chodzi o zakup i uzywanie.

    Oliwa z oliwek.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-03-10 00:17:10
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > O, podłączam się pod ten wątek z analogicznym pytaniem. Wiosna idzie, więc
    > za porządki w aucie czas się zabrać :-)

    idzie, idzie.
    ale chora na ozieblosc chyba, suka:)

    -6 za oknem.

    wracajac do tematu:
    zastosowalem chusteczki do pupci niemowlaka - sprawdzaja sie rewelacyjnie.
    rodzina mi kupila 2 x 100 szt. za jakies 7 zl w sklepie rossman bodaj czy
    jakos tak.

    filip polecal oliwe z oliwek - pewnie dziala. chusteczki fajne w uzyciu -
    lato szybko, i efekt widoczny.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD