  • 1. Data: 2010-01-30 22:11:57
    Temat: konkurs motoryzacyjny - prosze o głos
    Od: "Waldek" <mójemail@mojemail.pl>

    witam jest taki konkurs motoryzacyjny, jezeli możecie to prosze o glos
    http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-
    astra-klub-polska/

  • 2. Data: 2010-01-30 22:47:09
    Temat: Re: konkurs motoryzacyjny - prosze o głos
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Waldek pisze:
    > witam jest taki konkurs motoryzacyjny, jezeli możecie to prosze o glos
    > http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-
    astra-klub-polska/

    A po cholerę głosować na klub, który za chwilę i tak zostanie z konkursu
    wykluczony za spam?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-01-30 23:28:42
    Od: "Waldek" <mójemail@mojemail.pl>

    > A po cholerę głosować na klub, który za chwilę i tak zostanie z konkursu
    > wykluczony za spam?

    To pewnie juz by połowy nie było :)

  • 4. Data: 2010-01-30 23:53:02
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > To pewnie juz by połowy nie było :)

    co za bezsensowne podejscie. Albo sie jest fajnym fanklubem albo nie :) Co
    za satysfakcja jak pozniej chwili sie ze sie zdobylo najwiecej punktow od
    przypadkowych ludzi ze spamu ktorzy nawet strony nie widzieli

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2010-01-31 00:03:43
    Od: "Waldek" <mójemail@mojemail.pl>

    dobra jak ktos może to niech usunie mojego posta, a jak musze sam to niech
    mi ktos powie gdzie dokładniej

  • 6. Data: 2010-01-31 00:24:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Jan 2010 22:11:57 +0100, "Waldek" <mójemail@mojemail.pl>
    wrote:

    >witam jest taki konkurs motoryzacyjny, jezeli możecie to prosze o glos
    >http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel
    -astra-klub-polska/

    To jakiś pierdolec ogólniopolski jest. Już chyba wszystkie "kluby" i
    "fankluby" spamują z tym "konkursem". Co jest do wygrania?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-01-31 01:04:45
    Od: "Waldek" <mójemail@mojemail.pl>

    podobno organizacja zlotu jest do wygrania tam gdzies jest napisane

  • 8. Data: 2010-01-31 01:48:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 00:24:37 +0100, jerzu napisał(a):

    > To jakiś pierdolec ogólniopolski jest. Już chyba wszystkie "kluby" i
    > "fankluby" spamują z tym "konkursem". Co jest do wygrania?

    Taaa... już dostałem zaproszenie z *każdego* forum, na które sie kiedyś
    zapisałem poza jednym alfowym. Do wygrana kasa na organizację zlotu czy coś
    takiego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-01-31 09:34:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerzu wrote:

    > To jakiś pierdolec ogólniopolski jest. Już chyba wszystkie "kluby" i
    > "fankluby" spamują z tym "konkursem". Co jest do wygrania?

    Używana opona do stara i choinka o zapachu kokosowym do malucha.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-01-31 10:48:08
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 01:48:04 +0100, Borys Pogoreło na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Taaa... już dostałem zaproszenie z *każdego* forum, na które sie kiedyś
    > zapisałem poza jednym alfowym.

    A co w tym dziwnego :) ?

    "Świat nie jest lepszy ani gorszy od naszych marzeń, ale zupełnie inny.
    Autor anonimowy"