  • Data: 2021-03-09 22:13:54
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2021 o 10:22, T. pisze:

    > Masz rację - jest najwyższa w Europie. Ale póki nie przekroczy powiedzmy
    > 4% to nie ma co aż tak rąk załamywać. Jest pewnie wywołana celowo, żeby
    > obniżyć koszty obsługi długu.

    A wiesz może kto ten dług zrobił i jak powielił?
    No dobra, podam na tacy, bo widzę że nie wiesz.

    "Ponad półtora biliona złotych to dług publiczny Polski w roku 2021. 600
    miliardów złotych z tego długu zrobił rząd PiS w ciągu sześciu lat
    swoich rządów" - powiedziała wiceprzewodnicząca sejmowej komisji
    finansów publicznych Izabela Leszczyna (KO) na konferencji prasowej
    zorganizowanej przed siedzibą PiS w Warszawie.

    Każdego roku - dodała - PiS zadłuża Polaków na 100 miliardów złotych.
    "Tego długu nie będzie spłacał Jarosław Kaczyński, ten dług będą spłacać
    młodzi ludzie - ci, którzy dzisiaj się uczą, ci, którzy zaczynają
    pracować. Ten dług będą spłacać polscy podatnicy, bo przecież rząd nie
    ma żadnych swoich pieniędzy" - podkreślała posłanka KO."

    https://forsal.pl/gospodarka/artykuly/7843178,ko-w-2
    021-dlug-publiczny-wyniesie-15-biliona-zl-pis-kazdeg
    o-roku-zadluza-polakow-na-100-mld-zl.html

    Reszta kłamstw PiS w linku.

    Przy okazji poszukaj sobie o Orlenie co ostatnio odpierdala. Tu masz
    źródełko, bo to w temacie:

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/kolejn
    e-oskarzenia-wobec-daniela-obajtka-otwieranie-drzwi-
    rosjanom/vj4rr98,79cfc278

    https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/plo
    cki-gigant-bedzie-mial-problem-akcjonariusz-nawoluje
    -do-buntu-wyrwijmy-orlen-z-rak/3ryk5t5

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>