    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec miejsca w dow. rejestracyjnym
    Date: Fri, 12 Sep 2014 16:00:01 +0200

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    rejestracyjny-wymiana-

    > No i?
    > Wyszło jednak że nie czytasz ze zrozumieniem :)
    >
    > Wskaz mi w art. 78 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prd występowanie słowa : "zawarte"
    > :)
    > http://prawo.money.pl/kodeks/drogowy/dzial-iii-pojaz
    dy/rozdzial-2-warunki-dopuszczenia-pojazdow-do-ruchu
    /art-78

    > To ze jakiś "krawężnik" tak sobie napisał to już nie moja wina :)
    >
    > Reasumując, policjant ma prawo zatrzymać DR zgodnie z art. 78 ust. 2 pkt.
    > 2 ustawy Prd

    Przepis do którego odwołujesz się dotyczy powinności z której niewywiązanie
    się NIE skutkuje zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego ANI inną sankcją.
    Policjant, który chce odebrać dowód chce to robić na podstawie zupełnie
    INNEGO przepisu w którym mowa o podejrzeniu niezgodności danych ZAWARTYCH w
    dowodzie ze stanem faktycznym, czyli INNEGO kryterium niż w przepisie do
    którego odwołujesz się. I to kryterium właśnie NIE jest spełnione by było
    prawne zatrzymywanie dowodu rejestracyjnego na podstawie tego przepisu. A to
    czy dowód bez wbitego przeglądu z zaświadczeniem potwierdzają dopuszczenie
    do ruchu jest zupełnie inną kwestią o której można podyskutować, ale to
    raczej prowadzi do wniosku, że taki zestaw dokumentów NIGDY nie jest
    dopuszczeniem, bo znowu przepis do którego odwołujesz się NIE określa kiedy
    dopuszczenie jest tylko jak będąc właścicielem powinieneś postąpić a przepis
    który naprawdę JEST o dopuszczeniu wskazuje wyłącznie dowód a nie
    zaświadczenie.

    > Co jest w tym dla Ciebie niejasne?

    Twoje niedorzeczne pieprzenie