-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: koniec diesli
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <a...@m...org>
<psmgln$qed$1@news.vectranet.pl> <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
<psmhf8$qed$2@news.vectranet.pl> <a...@m...org>
<psmv0t$u31$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
<pstt7r$qc$1@news.vectranet.pl> <5bf27a8e$0$15112$426a74cc@news.free.fr>
<psu05a$qc$3@news.vectranet.pl> <5bf28676$0$3738$426a74cc@news.free.fr>
<psu48n$3lg$1@news.vectranet.pl> <5bf29d58$0$20333$426a34cc@news.free.fr>
<5bf2cbf6$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Mon, 19 Nov 2018 19:05:44 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5bf2cbf6$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 15
Message-ID: <5bf2fb79$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 37.8.200.41
X-Trace: 1542650745 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 485 37.8.200.41:41434
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2172
X-Received-Body-CRC: 3468180242
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644198
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-19 o 15:43, Michał Jankowski pisze:
> W dniu 19.11.2018 o 12:24, Mateusz Viste pisze:
>
>> Michał pisał że ma Outlandera w wersji "PHEV", czyli ten mocno
>> skomplikowany (drogi) wariant. Ty natomiast myślałeś o "REEV", a to
>> zaiste brzmi niegłupio, pod warunkiem że wbudowana prądnica jest w stanie
>> zapewnić wystarczająco mocy by dało się jechać z pustym aku. Sprawność
>> jak sądzę jest w takim wypadku tragiczna, no ale z założenia to ma raczej
>> działać tak jak kanister który wożę w bagażniku.
>>
> Lokomotywy tak działają "od zawsze" i to wyłącznie na prądzie
> generowanym na bieżąco.
Dodajmy, że nie o ekonomie/ekologie chodzi w lokomotywach
spalinowo-elektrycznych, tylko po prostu inaczej się nie da.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=