-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: koniec GVO
Date: Fri, 12 Mar 2010 13:39:02 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <hndcl5$jp6$1@news.onet.pl>
References: <hnd29u$67t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: abpt75.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1268397541 20262 83.8.61.75 (12 Mar 2010 12:39:01 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 12:39:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263621
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hnd29u$67t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> za onetem:
> W autach będzie można montować tylko oryginalne części, skończą
> się także wielomarkowe salony samochodowe - informuje "Dziennik
> Gazeta Prawna" o unijnej dyrektywie.
> Jeszcze 8 lat temu Komisja Europejska zliberalizowała rynek
> motoryzacyjny, zezwalając na instalowanie w autach
> nieoryginalnych części zamiennych bez utraty gwarancji
> producenta. Rozporządzenie, znane jako GVO, zezwalało też na
> sprzedawanie kilku marek aut w salonach. Dzięki temu klient mógł
> taniej zapłacić w warsztatach za części i miał większy wybór
> wśród marek w salonach.
Z tym ze o ile pamietam, to to rozporzadzenie zakazywalo
zakazywania.
A teraz znow bedzie mozna wprowadzac ograniczenia i w serwisach i
wylacznosci w umowach z dealerami.
Ja tam mysle ze dealer z wysoka sprzedaza bedzie tolerowany nawet
jak bedzie wielobrandowy.
Choc moze i on dostanie ciekawe propozycje .. a moze nawet i takie
"nie do odrzucenia".
> Teraz to się skończy. Od czerwca tego roku rozporządzenie GVO ma
> zostać zniesione. Zdaniem gazety, będzie to kosztowało polskich
> kierowców ok. 3 mld zł rocznie.
> Trzeba dbac o koncerny samochodowe i ASO. Teraz beda jeszcze
> krocej strzyc baranki :)
To rozporzadzenie chyba od poczatku mialo jakas date waznosci.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz