  • 71. Data: 2020-01-30 23:25:27
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 23:13, WS wrote:

    > Dla samej kontroli? Jest nielegalna... Musi byc sensowny powod do zatrzymania...
    Nie moze byc to "widzimiesie" policjanta

    A pisałeś o zatrzymywaniu? Bo ja w duchu tego, że jeśli już jesteś
    zatrzymany to ponoć ma prawo a nawet obowiązek skontrolować. Nie wiem
    czy naprawdę tak jest, ale wiem, że to wypaczenie. Przebieg pojazdu
    powinien być prywatną własnością właściciela pojazdu. Żadne tam
    spisywanie przy kontroli drogowej czy diagnostycznej.

    > (choc ostatnio chyba moga juz chyba masowo alkomatem badac...) >
    > https://natemat.pl/186799,wyrywkowa-rutynowa-kontrol
    a-trzezwosci-wlasciwie-jest-bezprawna-ale

    Stare. Opiera się na zmienianym ciągle prawie. Ja ostatnio znacznie
    mniej aktywny jestem i nie śledzę jak to dokładnie jest. Ale odmawiam.

  • 72. Data: 2020-01-31 00:21:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-30 o 21:50, kk pisze:

    > Żal Ci czy o co chodzi?

    Tobie chyba froga zal.
    Będziesz musiał poszukać sobie innego idola.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2020-01-31 00:53:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 00:21, RadoslawF wrote:

    > Tobie chyba froga zal.

    Nie znam gościa.

    > Będziesz musiał poszukać sobie innego idola.

    Nie będę. Ale jego skazanie jest ze szkodą dla ogółu kierowców.

  • 74. Data: 2020-01-31 06:21:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >https://natemat.pl/186799,wyrywkowa-rutynowa-kontro
    la-trzezwosci-wlasciwie-jest-bezprawna-ale

    A tymczasem w USA, w "kraju wolnosci", rutynowe kontrole trzezwosci
    sie mnoza i przestaly byc nielegalne.

    Tylko odwrotnie niz u nas - policjant nie moze sobie wybierac
    podejrzanych aut, tylko musi sumiennie - np co dziesiate auto ...

    J.

  • 75. Data: 2020-01-31 06:35:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Jest
    >Z roku na rok coraz więcej
    >U nas z tego co ja tylko pamiętam to w ubiegłym roku z 10 min.

    Niech bedzie i 20, to nam daje 800 przez 40 lat.

    Ale faktycznie - ilu mamy w Polsce maszynistow ?
    Albo ile lokomotyw ?

    >Ojca brat 35 lat maszynistą był, 7 lat temu na emeryturę odszedł.
    >3 samobojcow zaliczył z czego dwóch w ostatnich 3 latach przed
    >emeryturą.
    >Kolega maszynistą jest z 12 lat już. U prywatnego przewoźnika paliwo,
    >węgiel itp wozi.
    >1 ma na koncie.

    Hm, tak malo tych maszynistow, czy na popularnej trasie jezdza ?

    >Ojca brat i on zgodnie zeznają że mało ktory z ich kolegow
    >maszynistow ma 0.
    >Coraz więcej młodych(20-30) pod pociągi się rzuca.
    >Jak tak później z ich znajomymi gadasz to powód głownie dopalacze i
    >maszyny.
    >Maszyny to te automaty do gier ktorych wszędzie pełno. Już nawet
    >samoobsługowe lokale są.
    >Pomieszczenie 20m2 kilka maszyn, kamera i pracownik obsługi
    >zbyteczny. Czynne całą dobe

    Tego to nie rozumiem, ale widac wciaga ...

    J.

  • 76. Data: 2020-01-31 06:39:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik j...@i...pl ...

    >Mysle ze 99% kierowców to nei grozi bo nie wyprzedzaja na pasach i
    >nie
    >zapierdalaja 150 po miescie...

    A potem sie okazuje, ze 70-80 jezdza, a chwila nieuwagi i nawet nie
    wiesz, gdy wyprzedzasz na pasach.

    J.

  • 77. Data: 2020-01-31 06:49:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2020 o 06:39, J.F. pisze:

    > A potem sie okazuje, ze 70-80 jezdza, a chwila nieuwagi i nawet nie
    > wiesz, gdy wyprzedzasz na pasach.

    To trzeba uważać. Po entach przejścia zaczęły wbiegać na drogę?

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2020-01-31 07:44:42
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --To trzeba uważać. Po entach przejścia zaczęły wbiegać na drogę?

    taki dyngs mozna zaprogramowac nawet juz teraz, auto widzi znak i blokuje
    wyprzedzanie :-)

  • 79. Data: 2020-01-31 09:02:33
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-30 o 12:00 -0800, Kris napisał:
> [...]
    > nawet samoobsługowe lokale są. Pomieszczenie 20m2 kilka maszyn,
    > kamera i pracownik obsługi zbyteczny. Czynne całą dobe

    No ale to nic nowego przecież - u mnie na wsi był taki lokal/garaż już
    w latach '90, przy sklepie wiejskim. Jakieś pinballe, Joe & Mac itp.
    Nie przypominam sobie aby to jakoś mocno wciągało całą wieś - owszem,
    frekwencja jakaś była, ale raczej w ramach "pogram so 5 minut zanim
    wróca doma z bulwami". Może w miastach było/jest inaczej? Jeśli tak, to
    chyba jednak nie problem maszyn, tylko tego że ludzie za dużo czasu
    mają.

    Mateusz

  • 80. Data: 2020-01-31 09:03:39
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 20:33, JDX pisze:
    > On 2020-01-30 20:19, J.F. wrote:
    > [...]
    > Z pewnością nie wszystko jest nagłośnione w skali kraju, podobnie jak i
    > w przypadku wypadków drogowych. Premierzy ze wszystkich opcji jeżdżą na
    > miejsca wypadków bądź rozdają renty specjalne dopiero gdy media
    > ogólnopolskie zaczną trąbić o danym zdarzeniu. :-)

    Nagłośnione jest jak ktoś rzuci się pod pendolino, bo ten pociąg to
    ciągle chodliwy temat. Wtedy szlak kolejowy pasażerski zablokowany,
    setki ludzi nie dojechało na czas, kilku można do kamery zaprosić i pyk,
    reportaż zrobiony.
    Ale jak taki wypadek zdarzy się na szlaku towarowym, gdzie tylko
    węglarki, cysterny i kontenery, to nikt nie wspomni, bo i po co. Żadna
    sensacja, że pociąg towarowy utknął.
    W moim otoczeniu są właśnie kolejarze towarowi i jak już tu napisano,
    nie ma takiego, co by do emerytury dociągnął z zerowym kontem..

    --
    viktorius