    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec Froga
    Date: Fri, 31 Jan 2020 09:02:33 +0100

    2020-01-30 o 12:00 -0800, Kris napisał:
    > Jak tak później z ich znajomymi gadasz to powód głownie dopalacze i
    > maszyny. Maszyny to te automaty do gier ktorych wszędzie pełno. Już
    > nawet samoobsługowe lokale są. Pomieszczenie 20m2 kilka maszyn,
    > kamera i pracownik obsługi zbyteczny. Czynne całą dobe

    No ale to nic nowego przecież - u mnie na wsi był taki lokal/garaż już
    w latach '90, przy sklepie wiejskim. Jakieś pinballe, Joe & Mac itp.
    Nie przypominam sobie aby to jakoś mocno wciągało całą wieś - owszem,
    frekwencja jakaś była, ale raczej w ramach "pogram so 5 minut zanim
    wróca doma z bulwami". Może w miastach było/jest inaczej? Jeśli tak, to
    chyba jednak nie problem maszyn, tylko tego że ludzie za dużo czasu
    mają.

    Mateusz