  • Data: 2020-02-04 08:35:48
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, February 3, 2020 at 8:56:56 PM UTC+1, Shrek wrote:

    > Ktoś tu pisał - wałki na allegro - masz nr konta klienta i co? No nic -
    > kiedyś zgłaszałem bo to warunek allegro, to policjant nawet nie krył, że
    > bez sensu te papiery, bo i tak umorzą.

    Rozumiem, ze z jednej strony im sie nie chce, z drugiej zdaja sobie sprawe jakie mamy
    prawo...
    Jak ukradniesz batonik w sklepie i jest nagranie sprawa trywialna, konczy sie w
    sadzie...
    Oszustwo na alle to inna bajaka. Np. jesli ktos z tego zyje, to faktycznie konta,
    adresy na slupy itp... (trudniej ustalic)

    Jesli wystawi kilka rzeczy i nie wysle, to znow trudno, bo musi byc kretynem, zeby
    powiedziec, ze nie zamierzal wyslac, a oszustwo musi byc "planowane z gory", czyli
    wystarczy, ze powie "towar lezal na stoliku, pies/dziecko zniszczylo i wyrzucilem..."
    i juz oszystwa nie ma, nie mozna z urzedu scigac, pozostaje prywatny pozew o nie
    wywiazanie sie z umowy/zwrot srodkow...

    Wiec zglaszanie ma sens, ale szansa na ukaranie jest taka sobie :(