    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec Froga
    Date: Fri, 31 Jan 2020 13:52:30 +0100

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-01-30 o 12:00 -0800, Kris napisał:

    >No ale to nic nowego przecież - u mnie na wsi był taki lokal/garaż
    >już
    >w latach '90, przy sklepie wiejskim. Jakieś pinballe, Joe & Mac itp.
    >Nie przypominam sobie aby to jakoś mocno wciągało całą wieś - owszem,
    >frekwencja jakaś była, ale raczej w ramach "pogram so 5 minut zanim
    >wróca doma z bulwami".

    Pinball to co innego.
    Kiedys te maszynki tez byly oblegane, ale potem komputery i gry
    trafily pod strzechy.

    Tylko na pinballu wiadomo - grasz, grasz i przegrasz. Czy raczej -
    placisz i grasz.
    Frekwencje ograniczaja koszy, na takiej wsi relatywnie wieksze.

    A te jednorekie - cos tam czasem wyplaca i mozna wygrac.
    A przynajmniej takie wrazenie moze grac miec ...

    >Może w miastach było/jest inaczej? Jeśli tak, to
    >chyba jednak nie problem maszyn, tylko tego że ludzie za dużo czasu
    >mają.

    Ale te jednorekie to IMO na prowincji stoja.
    We Wrocku ... nie potrafie podac gdzie. Moze gdzies w kasynach ...

    J.