  • 11. Data: 2015-03-19 16:09:32
    Temat: Re: kondensatory na płycie głównej PC
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-18 o 19:35, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > http://zsyp.eu/smieci/plyta_kon_1.JPG
    >
    > tak to wygląda...

    Nie wlutowałeś odwrotnie?

  • 12. Data: 2015-03-19 17:18:24
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    nie wiesz co się dzieje przy odwrotnej polaryzacji przy zasilaczu 500W?

  • 13. Data: 2015-03-19 17:47:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-03-19 o 16:09, Bartolomeo pisze:

    > Nie wlutowałeś odwrotnie?

    Raczej by zobaczył i usłyszał...

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2015-03-19 19:14:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Ministerstwo Propagandy pisze:
    > nie wiesz co się dzieje przy odwrotnej polaryzacji przy zasilaczu 500W?

    Nie wiemy, opisz.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2015-03-19 19:29:53
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    znajomy elektronik popierany przez koalicję po/eu...

    elektronik dorwał jakiś niedziałający sprzęt jak kosiarka czy coś takiego...

    nie działa, to popierany elektronik dzwoni do zaufanego kolegi po/eu z
    pytaniem, jak sprawdzić kondensator który był przy silniku - może przez to
    nie działa...

    radykalny popierany działacz po/eu zasugerował mu, żeby odpiął ten
    kondensator i wsadził do niazdka, żeby naładować... nasępnie wyjąć (...) i
    zrobić śrubokrętem zwarcie nóżek - bo jak mocno jebnie to znaczy, że jest
    dobry...

    ciąg dalszy zachowam dla siebie - ogólnie to zabawnie jest w tym sukcesie
    unii europejskiej...

  • 16. Data: 2015-03-20 15:53:12
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-19 o 19:29, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > znajomy elektronik popierany przez koalicję po/eu...

    > ciąg dalszy zachowam dla siebie - ogólnie to zabawnie jest w tym
    > sukcesie unii europejskiej...

    nie rozumiem, dlaczego do psychiatry nie pójdziesz tylko sam meczysz się
    ze swoimi demonami.

  • 17. Data: 2015-03-21 11:17:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale ja przecież chodzę na spotkania wyborocze po/eu... to chyba lepsze?

  • 18. Data: 2015-03-22 21:01:53
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    na jakie kondziory wymienić te co się grzeją, żeby się mniej grzały?

    czy jeśłi wstawię zamiast na 6,3V takie na 16V to będzie lepiej czy gorzej?

    wolałbym nie przelutowywac 10 razy bo w końcu mi padnie w ogóle...

  • 19. Data: 2015-03-27 19:53:54
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> wrote in message
    > na jakie kondziory wymienić te co się grzeją, żeby się mniej grzały?
    >
    > czy jeśłi wstawię zamiast na 6,3V takie na 16V to będzie lepiej czy gorzej?
    >
    > wolałbym nie przelutowywac 10 razy bo w końcu mi padnie w ogóle...

    Poszukaj oryginalnych produkcji Nippon Chemi-Con.
    Mozna dac na wieksze napiecie, jesli sie zmieszcza.
    Przed wlutowaniem kazdy kondensator warto 'wytrenowac'...

  • 20. Data: 2015-03-27 22:00:16
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 20.03.2015 15:53, Bartolomeo wrote:

    > nie rozumiem, dlaczego do psychiatry nie pójdziesz tylko sam meczysz się
    > ze swoimi demonami.

    Z demonami to do egzorcysty :-P

    Jakub Rakus