  • 11. Data: 2012-05-06 21:40:09
    Temat: Re: kondensatory
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Desoft wrote:

    > Mniejsze upływności mają elektrolity ceramiczne, oczywiście nic nie
    > przebije elektrolitów powietrznych, szczególnie tych dostrojczych.

    Oczywiście, że przebije. Kondensatory próżniowe. Ale 200uF to będzie mniej
    więcej formatu kontenera :-).

    Waldek

  • 12. Data: 2012-05-06 21:50:59
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.05.2012 21:40, Waldemar Krzok wrote:

    > Oczywiście, że przebije. Kondensatory próżniowe. Ale 200uF to będzie mniej
    > więcej formatu kontenera :-).
    Ot drobny SMD w rozmiarze 80005000 ;)

    Michoo

  • 13. Data: 2012-05-07 13:15:08
    Od: "Stasiek_T" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mniejsze upływności mają elektrolity ceramiczne, oczywiście nic nie
    > przebije elektrolitów powietrznych, szczególnie tych dostrojczych.

    elektrolity ceramiczne, elektrolity powietrzne ???

  • 14. Data: 2012-05-07 13:45:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Stasiek_T,

    Monday, May 7, 2012, 1:15:08 PM, you wrote:

    > elektrolity ceramiczne, elektrolity powietrzne ???

    Ciiiii... Nie odstraszaj zwierzyny od karmika.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-05-08 23:30:04
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-05-07 13:15, Stasiek_T pisze:
    > U?ytkownik "Desoft"<N...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > elektrolity ceramiczne, elektrolity powietrzne ???

    A jak, uF znaczy elektrolit :)